3 nové moduly pro váš e-shop: Vyzkoušejte vychytávky od AutoContu

Provozovatelé e-shop řešení ShopCentrik mají nyní možnost objednat si 3 nové moduly od partnerské společnosti AutoCont: MS Outlook konektor, Profi komunikace a Profi CRM.

Jednoduchý přístup do datové schránky

Využíváte datové schránky, ale uvítali byste jednodušší přístup či chcete mít datové zprávy na jedno kliknutí v počítači? AutoCont vám nyní přináší řešení – datovou schránku přímo a jednoduše do PC!

MS Outlook konektor do datové schránky umožňuje jednoduchou a příjemnou práci s datovou schránkou. Pro provozovatele eshopu je práce s datovými schránkami jako manipulace s doručenou či odeslanou poštou.

Ukázka správy datových schránek
Ukázka správy datových schránek

Základní verze je zdarma, takže si ji můžete v klidu vyzkoušet a následně se třeba rozhodnout pro některou z vyšších verzí STANDARD či BUSINESS. Více informací se dozvíte v přiloženém dokumentu.

Služba Profi Komunikace pro bezpečnou a úspornou firemní komunikaci

Služba Profi komunikace je audio-video komunikační systém dostupný na pracovní ploše konkrétního uživatele. Prostřednictvím této služby může vaše společnost pořádat firemní on-line diskuze, porady, školení či konference. Veškerá komunikace je šifrovaná a maximálně zabezpečená, takže se nemusíte obávat úniku citlivých firemních dat.

Ukázka komunikace mezi zaměstnanci 
Ukázka komunikace mezi zaměstnanci

Do Profi komunikace se lze připojit i z jiného než firemního prostředí (například z domova apod.). Ušetříte za cestovní výdaje, protože místo nákladných služebních cest můžete se svými kolegy komunikovat prostřednictvím této služby. Záznamy ze školení dokonce můžete ukládat na SharePoint portálu kdykoliv se se k nim vracet a znovu si je prohlížet.

Pracovní komunikator v praxi
Pracovní komunikator v praxi

Službu můžete vyzkoušet na 15 dnů zdarma! Standardní cena je pak rozdělena do dvou tarifů: BASIC a BUSINESSJiž za 140 Kč měsíčně můžete zefektivnit vaši firemní komunikaci!
Více informací se dozvíte v přiloženém dokumentu.

Profi CRM: Zefektivněte vztahy se zákazníky a prodávejte víc!

Profi CRM je služba využívající systém pro řízení zákaznických vztahů, která se provozuje v profesionálním datovém centru. Zaměstnanci vašeho e-shopu tak získají informace rychle, bez zbytečných nákladů a zákaznická data zjistí kdykoliv a kdekoliv.

Služba využívá 3 základní moduly: prodej, marketing a služby. Každý modul obsahuje údaje, které jsou pro danou činnost potřebné. Informace pak můžete evidovat a sdílet napříč celou organizací. K datům máte přístup přes Internet Explorer a přes MS Outlook. Ke službě Profi CRM lze dokoupit také další doplňky například ARES konektor nebo Pokročilý e-mail marketing modul.

Srovnání celkových nákladů pro pět uživatelů na 3 roky u tří ruzných společností
Srovnání celkových nákladů pro pět uživatelů na 3 roky u tří ruzných společností

Službu Profi CRM si můžete vyzkoušet na 30 dní zdarma, dokonce můžete využít vzorek vašich vlastních dat. V rámci zkušební verze získáte také zdarma úvodní školení. Při zakoupení modulu se platí měsíční tarif. Ceník a další informace naleznete v přiloženém PDF dokumentu.

Všechny moduly si také můžete prohlédnout v HelpDesku: Ceník/Partneři - moduly/Moduly třetích stran.

Pro bližší informace můžete kontaktovat naší bezplatnou linku 800 666 222, 800 666 333.