Animovaný banner napříč celým webem

Kreativní animované bannery se výborně hodí k profesionální prezentaci firmy, produktu nebo vašich partnerů. Poutavý animovaný banner má svou atraktivitou přimět návštěvníka ke kliknutí na odkaz, který jej přesměruje na místo, kam potřebujete.

Vylepšená funkcionalita animovaného banneru

Na animovaných bannerech se střídají obrázky produktů, služeb a novinek, případně prezentace partnerů, a tím pomáhají více upoutat pozornost a oči potenciálního zákazníka.

Vylepšená funkcionalita animovaného banneru

Animovaný banner společnosti NetDirect s vylepšenou funkcionalitou je soubor slidů s obrázky, který se zobrazuje na eshopu.

Při analýze nebo tvorbě grafického návrhu banneru je nutné definovat počet, umístění a velikosti jeho pozic a rovněž umístění a podobu přepínače mezi slidy. Tato nastavení lze měnit pouze zásahem programátora.

Ukázka animovaného banneru internetového obchodu
Ukázka animovaného banneru internetového obchodu, zdroj: internet

Bannerové pozice

U konkrétních bannerových pozic si klient může nahrát libovolný počet obrázků. Platí pravidlo, že prázdná bannerová pozice se nezobrazuje.

Obrázkům lze definovat pořadí, v jakém se budou zobrazovat a zároveň určit, ve které kategorii se mají zobrazit, a kterému partnerovi náleží.

Široká paleta nastavení navíc

Klient může v administraci e-shopu ovládat zobrazování bannerových pozic pomocí široké palety nastavení, které jsou rozděleny do několika záložek.

Bannerové pozice a široká paleta nastavení navíc
Bannerové pozice + široká paleta nastavení navíc, zdroj: internet

Nastavitelné parametry banneru – co lze nastavit:

Nastavitelné parametry banneru – co lze nastavit:

  • Základní údaje - (ID, bannerová pozice, název, popis, URL adresa)
  • Obrázek – (název, výběr obrázku, pořadí, alternativní text obrázku, URL obrázku)
  • Místo zobrazování – (kategorie, výrobce, ostatní stránky)

Místo, kde se banner bude zobrazovat, lze nastavit jak v kategoriích, tak v nastavení výrobců, na jejichž stránkách se bude banner zobrazovat. Místo zobrazování banneru se dá nastavit i na ostatních stránkách jako je např. Košík, Homepage, 1. krok objednávky, Registrace, Kontakty apod.

  • Statistiky – (informace o počtu zobrazení, tlačítko pro vytvoření exportů statistik)

Konkurenční vylepšení oproti dřívějšku

Konkurenční vylepšení oproti dřívějšku

Pro správu bannerů jsou v administraci připraveny ještě další nástroje. Patří k nim možnost bannery filtrovat dle výrobce, případně partnera k banneru přiřazenému. Dále je k dispozici seznam bannerů s tříděním podle polí ID, pozice, názvu a značky – majitele banneru.

Statistiky informují o počtu zobrazení v jednotlivých dnech za celou historii banneru. Užitečným nástrojem jsou exporty statistik všech bannerů na e-shopu, které obsahují datum, ID banneru, název pozice, atribut výrobce, počet zobrazení a kliků včetně platnosti od – do. Export je možný převést do CSV souborů.

Konkurenční vylepšení oproti dřívějšku
Konkurenční vylepšení oproti dřívějšku, zdroj: internet

Značka - abecední výběr ze seznamu výrobců

Značka - abecední výběr ze seznamu výrobců

Toto nastavení je vynikající pro reportování partnerům prostřednictvím statistiky zobrazení a kliknutí na banner. Nastavení je potřebné, pokud máte zájem definovat komu banner patří, a kterého výrobce jím propagujete.

Výrobci jsou nabízeni z číselníku výrobců, který lze vytvořit v administraci nebo může být importován z informačních systémů u napojených internetových obchodů.

Pro správu bannerů jsou v administraci připraveny ještě další nástroje
Pro správu bannerů jsou v administraci připraveny ještě další nástroje, zdroj: internet