Autentické poděkování naší klientky aneb jak dostat nový e-shop rychle nahoru?

Lavanda.cz je nový e-shop s přírodní kosmetikou a aromaterapií. Obchod běží na systému ShopCentrik a byl spuštěn sotva před dvěma měsíci. Díky dokonalé optimalizaci pro vyhledávače (technické SEO) však začal brzy dosahovat pěkných návštěvností. Velmi nás potěšil e-mail, který jsme obdrželi od provozovatelky obchodu paní Jany Ungvári a rozhodli jsme se Vám jej předložit v autentické formě.

E-mail klientky

-----Original Message-----

From: Jana Ungvári
Sent: Monday, December 15, 2008 9:05 PM
To: Michal Rogozný
Subject: Poděkování www.lavanda.cz

Dobrý den pane Rogozný,

musím vám sdělit své překvapení. Na školení jste mi říkal, že bude trvat i čtyři měsíce, než vyhledávače najdou můj e-shop. A já jsem překvapená, že se začal již za dva měsíce po spuštění dobře umísťovat v googlu, na seznamu i na centru při zadávání našich klíčových slov, dokonce i před některými dobře zaběhnutými obchody. Jsem překvapená, protože máme zatím nulový page-rank.

Jsem přesvědčená, že je to z velké části dobře zvoleným systémem Shopcentriku. Proto děkuji NetDirectu, že váš systém není jen o slibech, ale o výsledcích. Naše návštěvnost se stále zvyšuje a věřím, že i obchody časem půjdou také :o).

Přeji Vám krásné vánoční období, mnoho štěstí a zdraví v novém roce.

S pozdravem

Jana Ungvári
Lavanda.cz

 

Ukázka internetového obchodu Lavanda.cz
Ukázka internetového obchodu Lavanda.cz