Dvě ze tří nejlepších firem roku využívají ShopCentrik

Do soutěže Vodafone Firma roku 2008 se v letošním roce přihlásilo 3220 firem. Jednalo se tedy o rekordní počet soutěžících. O to více nás potěšilo, že se na prvním místě v rámci celé ČR umístil náš klient SERVISBAL OBALY s.r.o., který využívá řešení ShopCentrik.

Firma roku

Firma roku patří k nejobjektivnějším soutěžím, protože hlavní význam je kladen na srovnatelné ekonomické ukazatele (rentabilita, likvidita, zadluženost, aktiva, ziskovost a produktivita), ratingové hodnocení a marketingové odlišení soutěžících.

SERVISBAL OBALY - místo první

Foto Ladislav Horčička - Servisbal

Firmou roku 2008 se stal známý výrobce obalů společnost SERVISBAL OBALY s.r.o.Zvítězila firma, která již získala řadu významných oborových ocenění. Porotu přesvědčilo, že vedle výborných hospodářských výsledků dokážou tito experti na obaly zabalit i letadla na export.“ sdělil šéfredaktor Hospodářských novin Petr Šimůnek.

Firma SERVISBAL OBALY prošla za 15 let své existence dynamickým rozvojem. Od výroby kartonáže z vlnité lepenky, poradenství a velkoskladu se firma rozvinula v důležitého dodavatele moderních obalových systémů dodávajících do velkých podniků. Společnost SERVISBAL OBALY získala jedenáctkrát ocenění Obal roku, LOG-IN za logistické inovace a dokonce i třikrát prestižní mezinárodní ocenění World Star For Packaging. Firma je v Dobrušce známá svým přínosem pro okolí a péči o zaměstnance. „Vzdělaní pracovníci jsou velkou konkurenční výhodou. Nechceme být největší firma, ale chceme patřit mezi nejlepší. Zahraničním společnostem můžeme konkurovat znalostmi, nikoli velikostí investic.“ vysvětluje ředitel společnosti vítězné firmy Ladislav Horčička.

Firma roku již tři roky využívá pro své obchodování systém ShopCentrik (www.eobaly.cz), který je určen zejména pro B2B segment. ShopCentrik je zde plně automatizovaně napojen na podnikový systém Altus VARIO.

B2B řešení eObaly.cz dominuje jednoduchost a přehlednost
B2B řešení eObaly.cz dominuje jednoduchost a přehlednost

Foto Jiří Štěpán - Servisbal

Pan Jiří Štěpán, vedoucí marketingu společnosti SERVISBAL OBALY, se ke spolupráci s naší společností vyjádřil následovně: „Ještě před několika lety, přicházely objednávky telefonicky nebo faxem. Jejich zpracování zabíralo čas mnoha pracovníkům. Našim cílem v té době bylo rozvinout služby zákazníkům v oblasti obchodu se standardní řadou obalů a obalových materiálů, které jsme měli připraveny ve skladech k okamžité expedici. S řešením NetDirectu přišla radikální změna. ShopCentrik nám umožnil prodej těchto obalových materiálů přes internet, což byla v našem oboru novinka. Dále nám zjednodušil řadu procesů a zrychlil obchodní činnosti ve firmě díky napojení na ERP systém. ShopCentrik zasahuje hluboko do našich procesů a v dnešní době dokonce zásobuje daty systémy našich dalších partnerů. NetDirect mohu chválit za vstřícnost a profesionalitu jeho zaměstnanců, kteří nemají problém s jakoukoliv technickou složitostí".