E-shop populární značky adidas® komunikuje s ekonomickým systémem POHODA a obsluhuje převážně B2B klienty

Internetová prodejna Obchod-adidas.cz, která běží na systému ShopCentrik, je určena převážně dealerům a obchodním partnerům. Nakupovat v e-shopu však mohou i koncoví zákazníci. Pro obě skupiny klientů, B2B i B2C, je v obchodě připraven široký sortiment sportovního zboží, doplňků a potřeb.

Obchod-adidas.cz běží na ShopCentriku

Společnost Eurostores s.r.o. se zabývá prodejem sportovního oblečení a ve spolupráci se světovými výrobci realizuje kromě maloobchodních a distribučních aktivit také aktivity marketingové. Firma je autorizovaným partnerem společnosti adidas® a před nedávnem spustila ve spolupráci se společností NetDirect s.r.o. nový e-shop Obchod-adidas.cz.

On-line obchod byl vytvořen s myšlenkou podpořit prodej v kamenných prodejnách a je určen převážně pro B2B tržní segmenty, jako jsou např. sportovní kluby a fitness centra, svazy a sdružení, či provozovny značkových prodejen a e-shopů adidas. Kamenné prodejny společnosti mohou zákazníci najít ve městech Mladá Boleslav, Praha, Karlovy Vary a Příbram. Filosofií společnosti není pouze prodej značkových produktů, je to také poradenství, podpora a maximální péče o zákazníky s cílem budování dlouhodobých partnerských vztahů.

Ukázky dvou verzí domovských stránek na e-shopu Obchod-adidas.cz

Ukázky dvou verzí domovských stránek na e-shopu Obchod-adidas.cz
Ukázky dvou verzí domovských stránek na e-shopu Obchod-adidas.cz

Obchod nejen pro B2B zákazníky

Cílem společnosti Eurostores bylo vytvoření kvalitního e-obchodu, jenž by byl primárně zaměřen na B2B segment trhu, tedy pro dealery a obchodní partnery společnosti. Výsledný internetový obchod, který je postaven na aplikaci ShopCentrik, jsme dokázali naladit a pojmout tak, aby uspokojil nejen skupinu B2B klientů, ale také B2C segment koncových zákazníků. Každé zákaznické skupině je poskytnut jiný obsah a samozřejmě rozdílný rozsah služeb a systém nákupu. Obě skupiny jistě ocení zajímavý a netradiční design elektronického obchodu a také nestandardní funkce, jako je např. SMS služba na změnu stavu objednávky. Díky této službě je zákazník průběžně informován o každé změně své objednávky prostřednictvím praktické SMS na mobil. Zákazník si tak udržuje přehled a přesně ví, kde se zakázka pohybuje a kdy může čekat její doručení.

Další službou, jež je určena obchodním partnerům, je modul on-line dostupnosti skladu. Dealerům tato funkce umožňuje perfektní kontrolu a přehled o objednaném zboží a dodacích lhůtách. Díky tomu jsou samozřejmě schopni poskytovat mnohem komplexnější služby a informace svým vlastním klientům - koncovým zákazníkům, kteří si u nich zboží objednali.

Ukázka pouze malého zlomku ze širokého sortimentu dámské sportovní obuvi na e-shopu adidas

Ukázka pouze malého zlomku ze širokého sortimentu dámské sportovní obuvi na e-shopu značky adidas

Propojení s účetním systémem POHODA

Díky intenzivní spolupráci společností NetDirect s.r.o. a STORMWARE s.r.o. je propojení internetového obchodu ShopCentrik a ekonomického systému POHODA maximálně vyladěno a optimalizováno tak, aby výsledný produkt představoval pro uživatele plně funkční a bezchybný prodejní aparát. Společnost Eurostores si pro svou internetovou aplikaci zvolila informační systém POHODA ve své nejvyšší variantě POHODA SQL. Ten je postaven na technologii klient-server, a je určen pro střední a větší společnosti.

Technologie klient-server zvyšuje bezpečnost dat nejen před neoprávněným přístupem a zcizením, ale i před poškozením a ztrátou. POHODA SQL nabízí společnosti Eurostores široké možnosti přizpůsobení programu a rychlejší odezvu aplikace při větším množství dat. Technologie Microsoft SQL Serveru zajišťuje ekonomickému softwaru robustnost a vysokou stabilitu. Díky SQL serveru je možné vytvářet bezpečné zálohy dat i v průběhu dne během práce uživatelů v aplikaci. Bezpečnost dat v programu ještě více zvyšuje možnost podrobně nastavit přístupová práva jednotlivým uživatelům. POHODA SQL je určena až pro 30 uživatelských stanic a umožňuje přistupovat většímu množství současně pracujících uživatelů.

Sázka na kvalitní řešení a služby

Zákazníci společnosti Eurostores s.r.o. jsou zvyklí na vysoký standard služeb a samotný e-shop Obchod-adidas.cz byl postaven s ohledem na vysoká očekávání zákazníků. Netradiční homepage informuje přicházející zákazníky o speciálních, akčních nabídkách a novinkách. Součástí domovské stránky jsou také rychlé odkazy na kategorie dvou hlavních sekcí adidas Sports a adidas Originals.

Detail produktu s velmi kvalitními fotografiemi a informacemi o velikostech, dostupnosti a záruce na vybrané zboží
Detail produktu s velmi kvalitními fotografiemi a informacemi o velikostech, dostupnosti a záruce na vybrané zboží adidas

Vnitřní členění kategorií je velmi přehledné, levé menu je rozděleno do sekcí Sport, Kategorie, Druh, Skupina a ty jsou dále rozděleny do množství podkategorií. Zákazník si také může zvolit možnost rozkliknutí vrchního menu, které nabízí přechod do oddělení Muži, Ženy, Děti a také klasické kategorie adidas Sports a Original. Vše je řešeno tak, aby byl nakupující schopen najít požadovaný produkt na pár kliknutí myší a v co nejkratším čase.