FastCentrik - shop do 24 hodin - levný, funkční, s možností nastavení vlastního vzhledu - určen pro živnostníky a menší firmy

FastCentrik je zcela novou, speciální verzí systému ShopCentrik, na kterém běží nejvýznamnější české e-shopy. Oficiálně byl uveden na trh 21. listopadu 2008. Je určen pro ty, kteří chtějí obchodovat rychle, levně a bez zbytečných kompromisů. Nastavení vlastního vzhledu a bezplatné aktualizace jsou samozřejmostí. Zatímco ShopCentrik se implementuje na míru zákazníkovi i měsíce, je FastCentrik systémem, který má pro všechny zákazníky identické jádro a množinu funkčností, avšak změny grafiky a chování e-shopu lze nastavit v administraci.

Co FastCentrik umí

FastCentrik obsahuje ohromnou funkčnost, bohatě dostačující pro kvalitní obchodování na internetu (viz například Seznam modulů nebo Kino). Funkčnost, které většinou nedosahují ani na zakázku tvořené systémy, prodávané za mnohem vyšší částky. Nejnovější 64-bitové technologie .NET 3.5 a MS SQL server 2008, běžící na MS Windows 2008 Serveru, jsou zárukou extrémního výkonu a toho, že systém v dohledné době nezestárne.

Titulní stránka FastCentrik.cz
Na webu FastCentrik.cz se dozvíte řadu užitečných informací

V čem se FastCentrik a ShopCentrik liší

Přečtěte si více o rozdílech mezi oběma systémy. Po přečtení pochopíte, že i když se jedná o systém krabicového pojetí, nejedná se o žádné "ořezávátko" a FastCentrik je systémem pro plnohodnotné obchodování na internetu.

Pro koho je FastCentrik určen

FastCentrik je určen zejména pro živnostníky nebo firmy, které na internetu chtějí obchodovat a do pořízení e-shopu nejsou ochotny investovat větší částky, protože si ještě nemusí být jisté, že se investice vyplatí. Právě pro tyto budoucí provozovatele internetových obchodů jsme přinesli FastCentrik a provozovatelé tak do rukou dostanou neuvěřitelně silný prodejní nástroj, který de-facto používají největší internetoví prodejci typu Parfums.cz, Mironet.cz, Nutrend.cz, BabyExpert.cz, Uni-Max.com nebo třeba Astratex.cz. To vše za neuvěřitelných za cenu 2290 Kč měsíčně.

Jak vznikl

Jednoduše jsme vzali veliký systém ShopCentrik, vypnuli jsme některé méně důležité nebo specifické funkčnostijiné jsme naopak přidali. Přidána byla například možnost tvorby vlastního vzhledu s možností nahrání vlastního loga, koláže, banneru a nastavení vlastního barevného schématu, včetně možnosti výběru z předdefinovaných šablon i tvorby šablon vlastních. Díky těmto nástrojům, které jsou ovládány z administrace, lze pouhým klikáním vzhled e-shopu kdykoliv změnit. Vznikl tak fantastický produkt, který uspokojí většinu potřeb provozovatelů internetových obchodů.

Proč vznikl

V ceně systému ShopCentrik se logicky promítá časová náročnost spojená s přizpůsobováním systému zákazníkovi na míru a také pracnost obousměrného propojení na ERP systém. Díky tomu se pak ShopCentrik stává cenově nedostupným zejména živnostníkům, kteří obracejí každou korunu a jsou nuceni hledat jinou variantu levného e-shopu, kde se však musí se smířit s řadou nedostatků a omezení.

Obrovský tlak poptávky na levnější a zároveň kvalitní řešení právě ze strany živnostníků, nás přivedl na myšlenku tvorby e-shopu pro tuto klientelu. Cílem bylo přinést nejen produkt levný, ale také kvalitní tak, že svými možnostmi všem vyrazí dech a o řád až dva překoná konkurenční produkty. Výsledkem je FastCentrik.

Uživatelé systému FastCentrik pak mají možnost zvýhodněného přechodu na ShopCentrik, kdykoliv v budoucnu, včetně bezplatného a kompletního převodu dat. Příjemností přechodu je také to, že principy obsluhy administrace obou systémů jsou naprosto identické. Stávající uživatelé systému ShopCentrik se o tom mohou přesvědčit díky filmům, které prezentují ovládání administračního prostředí.

Cena

Hledali jsme takovou cenu, která umožní prodávat úplně každému, včetně opravdu malých živnostníků. Věříme, že se nám záměr podařil a FastCentrik si nyní zákazníci mohou bezpečně pořídit formou užívání licence, kterou hradí měsíčně a v případě nespokojenosti ji prostě hradit přestanou (viz Cena obchodu a volitelných služeb).

Směr vývoje udávají nejlepší internetoví obchodníci

Foto Jan Svoboda

"Výrobci typicky krabicových e-shopů mají jeden zásadní problém - často nemají úzký vztah s jednotlivými klienty a přicházejí tak o zásadně důležitou zpětnou vazbu, která jejich produkty posouvá dále. O směru vývoje pak většinou rozhodují technicky založení programátoři, nikoliv skuteční internetoví obchodníci. Díky tomu, že je FastCentrik derivátem ShopCentriku, který využívají největší internetoví hráči, posouvá se vývoj obou systémů neustále vpřed, právě díky připomínkám všech typů klientů, tedy velkých i těch menších.", říká Ing. Jan Svoboda, ředitel společnosti NetDirect s.r.o.

Kde zjistit více informací

Více informací o systému FastCentrik můžete zjistit na stránkách www.FastCentrik.cz. Rovněž můžete volat na bezplatnou linku 800 666 222, kde Vám rádi poskytneme další informace.