Ideální e-shop - úspěšný Homemarket.cz využívá kombinaci propojení s ERP Altus Vario a internetového marketingu

Internetový obchod Homemarket.cz se stal brzy po svém spuštění oblíbeným a vyhledávaným obchodem s nábytkem a bytovými doplňky. Svým klientům nabízí více než 4000 kvalitních výrobků za velmi příznivé ceny. Nabízené produkty jsou zákazníkům prezentovány přehledně, s podrobnými informacemi, parametry a dostupnými variantami každého produktu. Díky propojení s ekonomickým systémem Altus Vario se markantně zvýšila efektivita práce a snížily se režijní náklady na provoz e-shopu. Intenzivní online marketing přivádí na shop více a více spokojených zákazníků, kterým vyhovuje vysoký standard poskytovaných služeb a široká nabídka produktů.

Jídelní soupravy, koupelnový nábytek, kuchyně, matrace, sedací soupravy... to je pouze zlomek sortimentu, který e-shop Homemarket.cz nabízí svým klientům, a to většinou v několika verzích a barevných variantách. Široký sortiment je určitě velkým lákadlem pro zákazníky, kteří v internetovém obchodě najdou vše pro vybavení své domácnosti. Bezplatná zelená linka, rychlá a efektivní komunikace, přehledné stránky a nabídka zboží v kamenné prodejně patří mezi další výhody, které z návštěvníka rychle udělají pravidelného klienta.

Domovská stránka e-shopu Homemarket.cz
Domovská stránka e-shopu Homemarket.cz

Výhody propojení na informační systém Altus Vario

Společnost Homemarket.cz, s.r.o. se rozhodla pro propojení na ekonomický systém Altus Vario z důvodu zefektivnění práce a snížení nákladů na obsluhu. Hlavním důvodem však byla snaha co nejvíce vyjít vstříc svým zákazníkům, poskytnout jim rychlý a spolehlivý servis a minimalizovat chyby, které lidský faktor může způsobit například při ručním přepisování zakázek. Propojení na informační systém organizace zajišťuje plně automatické přenosy a výměny dat mezi elektronickým obchodemERP systémem, provozovatel se může spolehnout na správnost poskytovaných informací a plně se soustředit na péči a podporu zákazníka.

Varianty produktů

Zboží na B2C řešení shopu Homemarket.cz je nabízeno v několika variantách. Produkt, který si zákazník v obchodě vyhledá je vlastně master produkt, u kterého jsou uvedeny základní informace jako je popis, DPH, nebo třeba záruka. Každý z těchto produktů může mít dále několik variant, ze kterých má zákazník možnost si vybrat. Varianty se mohou vyskytovat v různých barvách, materiálech a rozměrech a jsou doplněny fotografiemi pro usnadnění výběru. Zákazník tak má na stránce detailu vždy perfektní přehled o možnostech, které mu určitý produkt nabízí. Ekonomický software je nastaven tak, že se při výběru všech variant přenáší pouze jedna jediná objednávka, tzn. master produkt ve variantě a kombinaci, kterou si zákazník zvolil.

Detail produktu a jeho varianty na www.homemarket.cz
Detail produktu a jeho varianty na www.homemarket.cz

Produkty v sestavách

Společnost Homemarket.cz, s.r.o. nabízí na přehledných stránkách nejen jednotlivé produkty, ale celé sestavy produktů. Zákazník si tak může vybrat a zakoupit např. jídelní rohovou soupravu, která se skládá z několika samostatných položek. Samozřejmostí je široký výběr z různých stylů, barev čalounění nebo moření. Tyto sestavy jsou klientem objednány jako celek, nicméně do objednávky se při přenosu zapíšou zvlášť jednotlivé části zakoupené sestavy. Výsledkem procesu je efektivnější a rychlejší vyřízení i složitější objednávky.

Výhody řešení na klíč

Propojení informačního systému Altus Vario a internetové aplikace Homemarket.cz byl vytvářen klientovi na míru. Internetový obchod dodaný na klíč je vyroben přesně podle požadavků zákazníka, a to s ohledem na sortiment nabízeného zboží a cílové skupiny. Efektivita takového obchodu je mnohem vyšší, provozovatel má možnost vybrat si z množství nabízených modulů, podílet se na tvorbě aplikace a sledovat jednotlivé kroky implementace.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque accumsan lacinia diam, et viverra elit consequat elementum. Donec rutrum pulvinar orci, eu pulvinar nisi gravida in. Donec in urna metus. Cras lobortis sem vitae velit aliquet viverra pharetra est blandit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque accumsan lacinia diam, et viverra elit consequat elementum. Donec rutrum pulvinar orci, eu pulvinar nisi gravida in. Donec in urna metus. Cras lobortis sem vitae velit aliquet viverra pharetra est blandit.

Marketingové nástroje a jejich využití

Společnost NetDirect s.r.o. nabízí pro své klienty rozsáhlou marketingovou podporu. Správné využívání marketingových nástrojů hraje velikou roli při propagaci firmy, vytváření jejího image a mají velký vliv na celkový úspěch. E-shopy vystavěné na platformě ShopCentrik jsou automaticky optimalizovány pro vyhledávače typu Seznam a Google. Množství služeb internetového marketingu poskytujeme společně s naším partnerem, společností ACOMWARE, s.r.o., jež se na SEM (marketing založený na vyhledávačích) specializuje.

Mezi hlavní nástroje on-line marketingu, které provozovatel na e-obchodě Homemarket.cz využívá, patří SEO (optimalizace pro vyhledávače), PPC (platba za proklik), zpětné odkazy a registrace do katalogů. Hojně využívanými službami e-marketingu jsou také copywriting, vytváření PR článků, textového obsahu pro optimalizované stránky a používání vhodných klíčových slov (keyewords). Zajišťujeme zveřejňování článků na zpravodajských či komunitních serverech a publikování příspěvků o produktech pomocí sítě social shopping, guerilla marketingu, virálního marketinguvirální reklamy. Správné využívání a promyšlená kombinace těchto nástrojů přivede na stránky více návštěvníků a rozšíří povědomí o společnosti. Hlavním a konečným cílem je získání zákazníků a samozřejmě zvýšení obratu e-shopu. Našim zákazníkům poskytujeme dlouhodobou podporu, pravidelně s nimi komunikujeme, pořádáme školení a workshopy a sledujeme nové trendy, které se v propagaci značky zákazníka snažíme aktivně uplatňovat.

E-shops

Služba E-shops, kterou společnost Homemarket.cz, s.r.o. využívá, a kterou zákazníkům poskytujeme zdarma, je založena na vzájemném zobrazování odkazů na internetových obchodech a www stránkách. Zobrazované odkazy se v pravidelných intervalech obměňují a ve veliké míře přispívají k lepšímu umísťování e-shopů našich klientů ve vyhledávačích a hrají také důležitou roli z hlediska zpětných odkazů. Lišta E-shops je jako bezplatná služba k dispozici výhradně klientům společnosti NetDirect a nejedná se tedy o systém otevřený.

Ukázka lišty E-shops na stránkách internetového obchodu Homemarket.cz
Ukázka lišty E-shops na stránkách internetového obchodu Homemarket.cz

CRM - řízení vztahů se zákazníky

Díky našim zkušenostem s řízením CRM (vztahy se zákazníky) dokážeme naše klienty podpořit a zajistit správnou a aktivní komunikaci mezi provozovatelem a zákazníky daného e-shopu v přednákupní i ponákupní fázi. Cílem CRM je shromáždit, zpracovat a správně využít získané informace za účelem pochopení potřeb, přání nakupujících a jejich zvyklostí. Tyto informace umožňují společnosti Homemarket.cz, s.r.o. rychle reagovat na požadavky a změny trhu. Dalšími důležitými aspekty řízení vztahů je práce s věrnostními programy na e-shopu Homemarket.cz., budování e-mailové databáze, spolupráce mezi elektronickými obchody a také monitoring konkurence. Prostřednictvím rozsáhlých statistik, anket a nástrojů pro sledování a vyhodnocování chování samotného řešení a návštěvníků detailně sledovat efektivitu konkrétních marketingových akcí, kampaní, speciálních nabídek, atd. Statistiky a jejich vyhodnocování pomáhají poznat způsob chování a myšlení zákazníka a díky tomu i zefektivnit úspěšnost zmíněných marketingových aktivit.

Dlouhodobá spolupráce a její cíle

Cílem naší spolupráce s klientem je zaručit jeho řešení co nejlepší možný úspěch v co nejkratším čase. Díky našim zkušenostem a know-how, o které se rádi dělíme, v nás zákazníci nachází spolehlivého partnera na dlouhou trať. Optimalizování, vylepšování stránek a využívání nových trendů je pro úspěch každého e-shopu klíčové a díky kompletnímu e-marketingovému řešení, které společnost NetDirect poskytuje, jsou naši zákazníci vždy o krok vepředu před konkurencí.