Nabytek-Jeko: E-shop na Facebooku si zákazníci zamilovali

Od ledna mohou provozovatelé e-shop systémů od NetDirectu využívat propojení e-shopu s Facebookem. Jak modul pomohl e-shopům v propagaci, se můžete dozvědět v článku, který jsme pro vás připravili.

Abyste se o přínosech modulu Eshop na Facebooku mohli dozvědět více informací z „praxe“, připravili jsme pro vás krátký rozhovor s paní Kateřinou Svobodovou, web konzultantkou úspěšného internetového obchodu Nabytek-Jeko.cz.

Proč jste se rozhodli zboží z eShopu Nabytek-Jeko.cz exportovat na Facebook, co vás k tomu vedlo?

K exportu zboží na Facebook nás vedla touha odlišit se od ostatních firemních Facebook profilů, které má konkurence v našem oboru. Dalším důvodem byla okamžitá prezentace aktuálního a akčního zboží.
Tato forma komunikace se zákazníky nám umožňuje odprezentovat jenom takové zboží, které chceme na Facebook profil umístit (dětský nebo luxusní nábytek apod.).

Jak hodnotíte dosavadní přínosy, které vám export zboží na Facebook profil přinesl?

Facebook profil v podobě e-shopu nám přinesl atraktivnost a náskok před konkurencí. Modul propojení e-shopu s Facebookem mohli mít pouze klienti NetDirectu, což je samozřejmě určitá výhoda.
Přišli jsme na to, že e-shop prezentovaný na Facebook profilu je zákazníkem vnímán přívětivěji než například další funkce Facebooku.

E-shop Nabytek-Jeko.cz na Facebooku
E-shop Nabytek-Jeko.cz na Facebooku

Vidíte v exportu zboží na Facebook nějaká úskalí?

Jelikož jsme klienty společnosti NetDirect, tak žádná úskalí nehrozí. Na Facebook si můžeme exportovat zboží podle našeho výběru a taky jej mazat či měnit podle potřeby.

Modul e-shop na Facebooku nám poskytuje naprostou variabilitu a funkčnost. Dokonce je e-shop na Facebooku barevně sladěn s internetovým obchodem Nabytek-Jeko.cz.

Myslíte si, že „obchodování“ na Facebooku má budoucnost?

V určitém smyslu ano. Ale je to otázka dobře promyšlené kampaně, soutěží apod.
Fanoušky Facebook profilu můžete odměňovat za jejich loajalitu, více se zapojovat do diskuzí o svých produktech, sdílet jejich názory atd.

Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, jelikož nám o zákazníkovi dává spoustu užitečných informací. Na oplátku by „někdy“ fanoušci mohli mít určité výhody v nákupech na e-shopu.
O tyto výhody by stáli i takoví uživatelé internetu, kteří firemní Facebook nevyužívají, tudíž je lze tímto způsobem rychle nalákat a získat na Facebook profil vysoký počet přátel.

Máte ohlasy od zákazníků na e-shop na Facebooku? Pokud ano, setkáváte se s pozitivními reakcemi?

Reakce jsou jedině pozitivní. Modulu internetový obchod na Facebooku ani nelze co vytknout. Modul má pro nás velký přínos tím, že zboží můžeme přímo prezentovat pro určitou skupinu zákazníků, na kterou přímo cílíme internetovou reklamu.