NAFIGATE Cosmetics: ShopCentrik splnil naše očekávání na jedničku

Společnost Nafigate se zabývá vývojem a výrobou kosmetických přípravků určených pro boj s vráskami a projevy stárnutí pleti. Tato česká společnost působí na trhu s kosmetikou již od roku 2006. Firma se specializuje na výrobky s kyselinou hyaluronovou, která je součástí všech produktů. Díky vlastnímu výzkumu v oboru nanotechnologie vyvíjí revoluční přípravky pro péči o pleť, které jsou šetrné k pleti i k přírodě. Za podoční masku Nano Eye Lift společnost Nafigate dokonce získala světový patent.

 


Co bylo cílem projektu?


Společnost Nafigate chtěla pro své zákazníky vybudovat B2B a B2C e-shop pro kosmetické produkty. Vzhledem k unikátnosti produktu byl kladen důraz na silnou obsahovou stránku.

Důležitou součástí byla také jednoduchá navigace e-shopu pro bezproblémovou orientaci zákazníků a možnost snadného opakovaného nákupu.

 


Jak probíhal výběr vhodného dodavatele e-shopového řešení?


Společnost Nafigate si vytyčila následující 4 faktory, podle kterých vybírala nejvhodnějšího poskytovatele:

  • zkušenosti dodavatele s propojením IS Helios Orange
  • zkušenosti s tvorbou e-shopů
  • návrh analýzy řešení e-shopu
  • osobní setkání s projektovým týmem

Celý proces výběru pak trval asi 3 měsíce. „Bylo pro nás velmi důležité, aby vybraný dodavatel dokázal poskytnout e-shopové řešení, které lze upravovat na míru našim rostoucím požadavkům a systém neustále vyvíjel. Všechny naše požadavky splňoval právě NetDirect, který má v oblasti implementace e-shopů a propojení ShopCentriku s IS Helios velké zkušenosti.“ říká Ondřej Mynář, ředitel společnosti NAFIGATE Cosmetics a.s.


Jak celá realizace proběhla?


Implementace e-shopového řešení pro společnost Nafigate trvala okolo 6 měsíců. „Vše probíhalo naprosto hladce a bez problému. Po spuštění jsme narazili jen na pár chyb a ty tým NetDirectu velice rychle odstranil.“ pochvaluje Mynář. „Postimplementační podpora funguje bez problému, oceňujeme hlavně její rychlost v rámci oprav.“ Dodává Mynář.

E-shop Nafigate je napojen na informační systém Helios Orange. „Neměli jsme s tímto systémem tolik zkušeností, takže jsme přirozeně měli obavy, jak to bude probíhat. Velice jsme proto ocenili profesionalitu databázového týmu NetDirectu, který nám na schůzkách vše detailně vysvětlil.“ říká Mynář.


Jak výsledek hodnotí Nafigate?


Hlavní výhodu e-shopového řešení ShopCentrik shledává Nafigate v kvalitním responzivním designu a možnosti upravovat řešení přesně podle přání a požadavků. „Nespornou výhodou jsou také rychlejší expedice díky napojení na IS Helios Orange.“ dodává Mynář. 

„S e-shopem od NetDirectu jsme velmi spokojení, splnil všechna naše očekávání. Spolupráce se společností NetDirect byla velice příjemná a plánujeme v ní pokračovat i do budoucna. Naše firma roste každým rokem, a proto jsme rádi, že máme v zádech tak silného partnera, na kterého se můžeme spolehnout.“ říká Mynář.

 

Jednoduchá navigace na e-shopu



 


Co plánuje Nafigate do budoucna?


Svým zákazníkům chce Nafigate nadále poskytovat kvalitní kosmetické produkty a svůj sortiment rozšířit. Kromě toho jsou v plánu také změny UX pro ještě lepší uživatelský zážitek při nákupu na e-shopu. „Plánujeme také rozšíření přenosů mezi e-shopem ShopCentrik a informačním systémem, abychom navýšili automatizaci procesů spojených s e-shopem.“ uzavírá Mynář.