Není si váš zákazník jistý tím, co vlastně hledá? Napovězte mu

Ajaxový našeptávač představuje pomocníka, který při hledání určitého produktu cíleně napoví již po zadání několika počátečních písmen. Zákazník tak téměř okamžitě najde to, co hledá. Zároveň se také hned dozví, jestli se hledaným výrazem trefil rovnou do názvu produktu, anebo by měl raději použít jinou kombinaci. Pokud váš e-shop ještě našeptávač nemá, rozhodně s jeho pořízením neváhejte.

O co jde?

  • Implementujeme vám do e-shopu modul, který okénko vašeho fulltextového vyhledávání promění v inteligentní hledání s našeptávačem.
  • Po zadání prvních tří písmen hledaného výrazu zapátrá našeptávač ve své databázi a nabídne všechny produkty, které toto slovo obsahují.
  • Pokračuje-li zákazník v psaní hledaného textu, nabízený výběr výsledků se odpovídajícím způsobem zužuje.

 

Podívejte se, jak to funguje u některých z našich klientů, kteří našeptávač už delší dobu používají:

Tipa.eu disponuje přehledným našeptávačem, který nápovědu k výsledkům hledání zobrazuje ve strukturovaném comboboxu.

Našeptávač na e-shopu se spotřebním zbožím 

Našeptávač s levým sloupcem v comboboxu: tipa.eu (B2C řešení)

MSOtrade.cz má na svém řešení realizován pokročilý našeptávač, který při našeptávání vypisuje nejen produkty, ale také kategorie, či články, kde se daný výraz objevuje. Pokročilý našeptávač jsme implementovali také do B2C řešení Kniha.cz.

Pokročilý našeptávač shledáním v produktech, kategoriích i článcích: msotrade.cz

Pokročilý našeptávač s hledáním v produktech, kategoriích i článcích: msotrade.cz (B2B i B2C řešení)

Pokročilý našeptávač s hledáním v produktech, kategoriích i článcích: kniha.cz

Pokročilý našeptávač s hledáním v produktech, kategoriích i článcích: kniha.cz (B2C řešení)

  • Každý našeptávač lze plně přizpůsobit vašim požadavkům a představám tak, aby napovídal přesně tak, jak potřebujete.
  • Ajaxovým našeptávačem je dnes vybaven každý moderní e-shop, který chce svým zákazníkům zpříjemnit nakupování. Pořiďte si ho do svého e-shopu taky. Stačí zadat ticket do helpdesku, nebo kontaktovat vašeho accounta.