NetDirect spouští časopis NetShopper.cz - místo, kde jsou všichni internetoví prodejci doma

Společnost NetDirect s.r.o., největší domácí producent softwarových řešení pro internetové obchodování, přichází s novou aktivitou, kterou chce podpořit úspěšnost a zvýšit profesionalitu českých internetových obchodů.

Počátkem března byl spuštěn internetový časopis NetShopper.cz - první internetové médium zaměřené výlučně na obchodování na Internetu, určené profesionálům, internetovým obchodníkům a všem dalším, které e-komerce více nebo méně „živí“.

Co NetShopper.cz čtenářům přináší?

Časopis je tematicky rozdělen do následujících hlavních oblastí:

  • Data a analýzy: komentovaná čísla a data z e-komerčních trhů u nás i v zahraničí, výsledky průzkumů a data miningu z českých i zahraničních e-shopů
  • „Cihličky úspěšného e-shopu“, rady a tipy provozovatelům internetových obchodů
  • Inspirace a čemu se vyhnout: recenze nejlepších (ale i těch méně dobrých) domácích i zahraničních e-shopů
  • Marketing pro e-shoppera: rady a postupy pro co nejúspěšnější propagaci vašeho e-shopu zejména s využitím internetových (SEO, SEM, plošná reklama) marketingových metod

Jak je z hlavních témat vidět, jde ve všech případech o „zemi nepolíbenou“ - žádné z českých médií, ať internetových nebo papírových, se této oblasti se zaměřením na e-shopy vůbec nevěnuje.

Nový internetový časopis netshopper.cz
Nový internetový časopis netshopper.cz


Ředitel společnosti NetDirect Jan Svoboda spuštění média komentuje: „Naši zákazníci po nás dnes nechtějí jen postavit e-shop; chtějí postavit úspěšný e-shop. Naše práce začíná důkladnou analýzou zákazníkových potřeb, trhu, strategie, po spuštění pokračuje řešením marketingové podpory a vlastně nikdy nekončí. Víme tak ze zkušenosti, že informací pro internetové obchodníky je v českém prostředí zoufale málo, zkušeností právě tak a většina nováčků na tomto trhu se k úspěchu prokousává metodou pokus-omyl. Proto spouštíme Netshopper.cz, který vychází z našich zkušeností se stavbou a následnou podporou více než 400 velkých a úspěšných českých internetových obchodů."