Naší snahou je, abyste byli co nejlépe informovaní. Proto jsme se rozhodli celkově změnit styl a organizaci práce servisního oddělení. Od února je významně personálně posíleno o zkušené programátory, databázové specialisty, konzultanty HelpDesku a Account manažery.
Jaké změny můžete očekávat?
Nové oddělení je tvořeno z programátorů a databázových specialistů. O komunikaci s vámi se postarají konzultanti HelpDesku a Account manažeři.
Upravený systém zakládání ticketů
Se zakládáním tiketů budou nově pomáhat Account manažeři. Vaše založené tickety nepřijdou přímo k programátorovi, ale budou je řešit konzultanti HelpDesku. Ti s vámi založený tiket proberou, zavolají vám, pokud se vyskytnou nejasnosti. Teprve po konzultaci a následné shodě na řešení, ceně a termínu, bude tiket zaslán programátorům. O stavu řešení budete dále průběžně informováni.
Práce konzultantů HelpDesku pro vás bude znamenat více osobní a telefonické komunikace. Povede také ke zrychlení reakcí, zkrácení tvorby kompletního zadání a snížení byrokracie.
Plánujeme také výrazně změnit uživatelský profil v HelpDesku – budete mít k dispozici více informací nejen o svých projektech, ale také o stavu tiketů. Věříme, že veškeré výše uvedené změny povedou ke zvýšení vaší spokojenosti a ušetří vám nejenom spoustu práce, ale i času.