Aktuality

V této sekci Vám nabízíme novinky týkající se našich produktů ShopCentrik a MediaCentrik i událostí v naší společnosti. Zejména jsou zde však publikovány informace týkající se internetových obchodů a obchodování na internetu.

7 důvodů proč se vyplatí mít responzivní design
7 důvodů proč se vyplatí mít responzivní design
11. 07. 2016

7 důvodů proč se vyplatí mít responzivní design

Responzivní design, responzivita, responzivní e-shop… Slyšíte to ze všech stran. O co přesně jde a proč je responzivní vzhled pro e-shopy vlastně tak důležitý?

ISOTRA: Redesign řešení nám pomáhá vítězit
ISOTRA: Redesign řešení nám pomáhá vítězit
15. 06. 2016

ISOTRA: Redesign řešení nám pomáhá vítězit

Společnost ISOTRA a.s. se zabývá výrobou a montážemi žaluzií. V segmentu stínicí techniky patří k úplné špičce a je považována za jednoho z technologických lídrů nejen v České republice, ale také ve světě. Firma byla založena na počátku 90. let a původně…

Propojíme váš e-shop s informačním systémem: Jak na to půjdeme?
Propojíme váš e-shop s informačním systémem: Jak na to půjdeme?
14. 06. 2016

Propojíme váš e-shop s informačním systémem: Jak na to půjdeme?

Propojení e-shopu s informačním systémem (ERP) patří k těm nejsložitějším operacím, které se dají na e-commerce řešení provést. Z technického hlediska to nejčastěji děláme dvěma způsoby. Používáme k tomu buď SQL nebo webové služby. Propojení e-shopu s ERP…

Google končí s podporou formátu Flash
Google končí s podporou formátu Flash
14. 06. 2016

Google končí s podporou formátu Flash

Reklamní systémy od Googlu – AdWords a AdSense přestanou od léta přijímat bannery nahrané ve flashovém formátu. Nahrávání bude možné pouze do 30. června 2016, zobrazování reklam pak Google ukončí 2. ledna 2017.

Letem světem z novinek v českých cenových porovnávačích
Letem světem z novinek v českých cenových porovnávačích
13. 06. 2016

Letem světem z novinek v českých cenových porovnávačích

Minulý měsíce se konal již pátý ročník Nekonference. Hlavním tématem jako vždy byly cenové porovnávače. Přinášíme jen pár zásadních věcí, které byste rozhodně měli vědět, pokud "zbožáky" tvoří jednu z hlavních součástí vašeho marketingového plánu.

Enhanced Ecommerce: Analyzujte zákazníky komplexně
Enhanced Ecommerce: Analyzujte zákazníky komplexně
30. 03. 2016

Enhanced Ecommerce: Analyzujte zákazníky komplexně

Enhanced Ecommerce je rozšířením modulu Google Analytics Ecommerce a je součástí rozšířeného elektronického obchodu Universal Analytics. Díky tomuto nástroji získáte detailnější pohled na chování uživatelů ve vašem e-shopu, zjistíte míru opuštění košíku a jiných částí…

6 tipů, jak vylepšit mailingové kampaně
6 tipů, jak vylepšit mailingové kampaně
29. 03. 2016

6 tipů, jak vylepšit mailingové kampaně

Připravujete pro své zákazníky emaily s novinkami? Přečtěte si, co můžete dělat jinak a jak si zjednodušíte práci při samotné rozesílce newsletteru.