Aktuality

V této sekci Vám nabízíme novinky týkající se našich produktů ShopCentrik a MediaCentrik i událostí v naší společnosti. Zejména jsou zde však publikovány informace týkající se internetových obchodů a obchodování na internetu.

Praha, Ostrava - nové pracovní příležitosti v NetDirectu
Praha, Ostrava - nové pracovní příležitosti v NetDirectu
29. 01. 2009

Praha, Ostrava - nové pracovní příležitosti v NetDirectu

Společnost NetDirect s.r.o. dodává e-business řešení špičkové kvality. Naše produkty (ShopCentrik, FastCentrik a MediaCentrik) představují jednoznačný domácí standard. Společnost svým klientům neposkytuje "pouze" systém, ale kompletní řešení, poradenství a potřebnou…

Zřízena bezplatná linka pro slovenské zájemce o e-shop nebo webové stránky - plus další slovenské novinky
Zřízena bezplatná linka pro slovenské zájemce o e-shop nebo webové stránky - plus další slovenské novinky
22. 01. 2009

Zřízena bezplatná linka pro slovenské zájemce o e-shop nebo webové stránky - plus další slovenské novinky

Slovenskému trhu naše společnost věnuje stále významnější úsilí. Nově jsme pro slovenské zájemce o e-shop zřídili zelenou linku, takže k nám mohou volat zcela bezplatně. Rovněž náš obchodní a analytický tým se na Slovensko vydává stále častěji. Slovenským zákazníkům…

Autentické poděkování naší klientky aneb jak dostat nový e-shop rychle nahoru?
Autentické poděkování naší klientky aneb jak dostat nový e-shop rychle nahoru?
23. 12. 2008

Autentické poděkování naší klientky aneb jak dostat nový e-shop rychle nahoru?

Lavanda.cz je nový e-shop s přírodní kosmetikou a aromaterapií. Obchod běží na systému ShopCentrik a byl spuštěn sotva před dvěma měsíci. Díky dokonalé optimalizaci pro vyhledávače (technické SEO) však začal brzy dosahovat pěkných návštěvností. Velmi nás potěšil…

e-shop na Slovensku a přechod na EURO
e-shop na Slovensku a přechod na EURO
23. 12. 2008

e-shop na Slovensku a přechod na EURO

Od 1.1.2009 Slovensko přechází na EURO. Po dobu celého roku 2009 však musí být praktikováno tzv. duální oceňování, což znamená, že ceny musí být uváděny v měně EURO i slovenských korunách. Ceny ve slovenských korunách budou dány stanoveným přepočtovým koeficientem (kursem)…

Dvě ze tří nejlepších firem roku využívají ShopCentrik
Dvě ze tří nejlepších firem roku využívají ShopCentrik
03. 12. 2008

Dvě ze tří nejlepších firem roku využívají ShopCentrik

Do soutěže Vodafone Firma roku 2008 se v letošním roce přihlásilo 3220 firem. Jednalo se tedy o rekordní počet soutěžících. O to více nás potěšilo, že se na prvním místě v rámci celé ČR umístil náš klient SERVISBAL OBALY s.r.o., který využívá řešení ShopCentrik.…

FastCentrik - shop do 24 hodin - levný, funkční, s možností nastavení vlastního vzhledu - určen pro živnostníky a menší firmy
FastCentrik - shop do 24 hodin - levný, funkční, s možností nastavení vlastního vzhledu - určen pro živnostníky a menší firmy
21. 11. 2008

FastCentrik - shop do 24 hodin - levný, funkční, s možností nastavení vlastního vzhledu - určen pro živnostníky a menší firmy

FastCentrik je zcela novou, speciální verzí systému ShopCentrik, na kterém běží nejvýznamnější české e-shopy. Oficiálně byl uveden na trh 21. listopadu 2008. Je určen pro ty, kteří chtějí obchodovat rychle, levně a bez zbytečných kompromisů. Nastavení vlastního vzhledu a bezplatné…

Nový ShopCentrik uveden na trh - začíná báječná jízda na nejvýkonnějších 64-bitových technologiích
Nový ShopCentrik uveden na trh - začíná báječná jízda na nejvýkonnějších 64-bitových technologiích
19. 11. 2008

Nový ShopCentrik uveden na trh - začíná báječná jízda na nejvýkonnějších 64-bitových technologiích

Internetové obchody vystavěné na systému ShopCentrik patří k jednoznačnému domácímu standardu. První verze systému se kontinuálně vyvíjela od roku 2002 do současnosti. Tato verze je nyní nahrazena verzí zcela zásadně inovovanou a běžící na nejnovějších technologiích.…

E-shop - jak budovat návštěvnost
E-shop - jak budovat návštěvnost
13. 11. 2008

E-shop - jak budovat návštěvnost

Přečtěte si o tom, co byste měli dělat pro růst návštěvnosti e-shopu. Oblast e-marketingu je samozřejmě velmi široká a článek si neklade ambice postihnout celou jeho šíři i možnosti. Cílem je pouze správně nasměrovat vaše aktivity, které by měly od začátku vést…