Aktuality

V této sekci Vám nabízíme novinky týkající se našich produktů ShopCentrik a MediaCentrik i událostí v naší společnosti. Zejména jsou zde však publikovány informace týkající se internetových obchodů a obchodování na internetu.

Nový ShopCentrik uveden na trh - začíná báječná jízda na nejvýkonnějších 64-bitových technologiích
Nový ShopCentrik uveden na trh - začíná báječná jízda na nejvýkonnějších 64-bitových technologiích
19. 11. 2008

Nový ShopCentrik uveden na trh - začíná báječná jízda na nejvýkonnějších 64-bitových technologiích

Internetové obchody vystavěné na systému ShopCentrik patří k jednoznačnému domácímu standardu. První verze systému se kontinuálně vyvíjela od roku 2002 do současnosti. Tato verze je nyní nahrazena verzí zcela zásadně inovovanou a běžící na nejnovějších technologiích.…

E-shop - jak budovat návštěvnost
E-shop - jak budovat návštěvnost
13. 11. 2008

E-shop - jak budovat návštěvnost

Přečtěte si o tom, co byste měli dělat pro růst návštěvnosti e-shopu. Oblast e-marketingu je samozřejmě velmi široká a článek si neklade ambice postihnout celou jeho šíři i možnosti. Cílem je pouze správně nasměrovat vaše aktivity, které by měly od začátku vést…

E-shop - radíme začínajícím obchodníkům
E-shop - radíme začínajícím obchodníkům
11. 11. 2008

E-shop - radíme začínajícím obchodníkům

Pořídili jste si nový e-shop nebo o něm uvažujete? Podívejme co je nutno udělat pro růst návštěvností i obratů. Vězte však, že se systémem ShopCentrik k Vám nepřichází jen velmi dobrý systém pro obchodování na internetu, ale také profesionální podpora našich marketingových…

Ekonomická krize a internetové obchody: není potřeba se bát, je potřeba reagovat
Ekonomická krize a internetové obchody: není potřeba se bát, je potřeba reagovat
03. 11. 2008

Ekonomická krize a internetové obchody: není potřeba se bát, je potřeba reagovat

Jiří Hlavenka, působící jako soukromý investor, stál u zrodu prvního českého internetového obchodu Vltava.cz a je autorem více než 30 publikací a 3000 článků z oboru informačních technologií. Pro náš web napsal krátké zamyšlení týkající se hrozící ekonomické…

Téma tvorba e-shopu - překážková dráha českých internetových obchodů
Téma tvorba e-shopu - překážková dráha českých internetových obchodů
27. 10. 2008

Téma tvorba e-shopu - překážková dráha českých internetových obchodů

"Alespoň opsat přátelské funkce Amazonu by pro české e-obchody nemělo být tak těžké. Nebo ne?" - soudí Jiří Hlavenka, tedy autor z nejpovolanějších. Jiří stál u zrodu prvního českého internetového obchodu Vltava.cz a je autorem více než 30 publikací a 3000…

myWAC - ShopCentrik je napojen na další informační systém
myWAC - ShopCentrik je napojen na další informační systém
22. 10. 2008

myWAC - ShopCentrik je napojen na další informační systém

Systém pro tvorbu internetových obchodů ShopCentrik je napojen na další významný informační systém. Propojení bylo realizováno jako plně automatické a obousměrné. Díky tomu může majitel e-shopu svůj obchod kompletně řídit přímo z informačního systému, data pořizuje pouze…

Nový modul SMS Info systému ShopCentrik - informovaní zákazníci jsou spokojení zákazníci
Nový modul SMS Info systému ShopCentrik - informovaní zákazníci jsou spokojení zákazníci
17. 10. 2008

Nový modul SMS Info systému ShopCentrik - informovaní zákazníci jsou spokojení zákazníci

V NetDirectu dobře víme, že věrní a spokojení zákazníci mají cenu zlata. Nová služba SMS Info přináší lepší a rychlejší informovanost pro nakupující na e-shopech našich klientů. Nový modul dokáže spolehlivě informovat zákazníky nejen o stavu objednávek, ale třeba…

NetDirect uzavřel smlouvu s Raiffeisenbank a jeho klienti díky tomu získávají exkluzivní podmínky pro využití e-platebního systému
NetDirect uzavřel smlouvu s Raiffeisenbank a jeho klienti díky tomu získávají exkluzivní podmínky pro využití e-platebního systému
10. 10. 2008

NetDirect uzavřel smlouvu s Raiffeisenbank a jeho klienti díky tomu získávají exkluzivní podmínky pro využití e-platebního systému

Platební systém Raiffeisenbank (dříve platební metoda eBanka) umožňuje pohodlně přijímat elektronické platby v internetových obchodech. Hojně ji pak využívají nakupující, kteří mají svůj účet v Raiffeisenbank, jelikož jim velmi zjednodušuje provedení platby a namísto…