Aktuality

V této sekci Vám nabízíme novinky týkající se našich produktů ShopCentrik a MediaCentrik i událostí v naší společnosti. Zejména jsou zde však publikovány informace týkající se internetových obchodů a obchodování na internetu.

Podnikový informační systém Trilex a ShopCentrik budou propojeny - TRINIDON a NetDirect se stávají partnery
Podnikový informační systém Trilex a ShopCentrik budou propojeny - TRINIDON a NetDirect se stávají partnery
06. 05. 2008

Podnikový informační systém Trilex a ShopCentrik budou propojeny - TRINIDON a NetDirect se stávají partnery

Společnosti TRINIDON a NetDirect uzavřely dohodu o propojení svých systémů i partnerství. Uživatelé podnikového systému Trilex, jehož je firma TRINIDON výrobcem, tak získávají možnost kvalitního prodeje na internetu. Jednatel společnosti TRINIDON, spol. s r.o.…

PaySec - nový platební nástroj pro české internetové obchody součástí ShopCentriku
PaySec - nový platební nástroj pro české internetové obchody součástí ShopCentriku
25. 04. 2008

PaySec - nový platební nástroj pro české internetové obchody součástí ShopCentriku

PaySec je prostředkem pro rychlou, levnou a bezpečnou platbu na internetu. Je univerzální alternativou ke všem užívaným platebním možnostem (karty, PR SMS, peněženky, dobírka). PaySec je dílem ČSOB a Poštovní spořitelny. Naši klienti jsou mezi prvními, kteří mohou PaySec…

Shop Inter-Auto.cz - čtyři prodané automobily čtrnáct dní po spuštění shopu překvapily i samotné provozovatele
Shop Inter-Auto.cz - čtyři prodané automobily čtrnáct dní po spuštění shopu překvapily i samotné provozovatele
23. 03. 2008

Shop Inter-Auto.cz - čtyři prodané automobily čtrnáct dní po spuštění shopu překvapily i samotné provozovatele

Úspěchy našich klientů nás vždy potěší a dodávají nám energii pro další práci. Dnes se s Vámi chceme podělit o radostnou zprávu, kterou nám sdělila manažerka Inter-Auto, tedy obchodu s novými i ojetými vozy. Inter-Auto prodalo během prvních dvou týdnů…

Pod pokličkou - díl druhý - Account manager - klíč ke spokojeným majitelům internetových obchodů
Pod pokličkou - díl druhý - Account manager - klíč ke spokojeným majitelům internetových obchodů
25. 02. 2008

Pod pokličkou - díl druhý - Account manager - klíč ke spokojeným majitelům internetových obchodů

Pod pokličkou je seriál článků, jenž ukazuje, jak některé klíčové záležitosti v NetDirectu řešíme. V dnešním tématu se věnujeme způsobu řízení softwarových projektů (internetový obchod, e-shop, B2C, B2B) a klíčové roli, kterou z pohledu řízení kvality a spokojenosti…

Pod pokličkou - díl první - Dokumentace - mít či nemít, být či nebýt, aneb proč by software měl být dokumentován.
Pod pokličkou - díl první - Dokumentace - mít či nemít, být či nebýt, aneb proč by software měl být dokumentován.
04. 02. 2008

Pod pokličkou - díl první - Dokumentace - mít či nemít, být či nebýt, aneb proč by software měl být dokumentován.

Pod pokličkou je nový seriál článků, který si klade za cíl poodhalovat naše Know-how a ukázat, jak některé klíčové záležitosti v NetDirectu řešíme. V dnešním tématu se věnujeme tvorbě projektové dokumentace, jejímu významu a hrozbám vyplývajícím z přehlížení…

Společnosti NetDirect a NOTIA Informační systémy se stávají partnery. ShopCentrik a Notia Business Server propojeny.
Společnosti NetDirect a NOTIA Informační systémy se stávají partnery. ShopCentrik a Notia Business Server propojeny.
31. 01. 2008

Společnosti NetDirect a NOTIA Informační systémy se stávají partnery. ShopCentrik a Notia Business Server propojeny.

Firma NOTIA Informační systémy je významným výrobcem na poli podnikových informačních systémů. Její systém Notia Business Server je určen pro malé i střední firmy s desítkami současně pracujících uživatelů. Rostoucí portfolio uživatelů NBS svědčí o jeho oblibě.…

Nakupování na internetu roste závratným tempem. Ženy dohánějí muže a dnešní náctiletí představují obrovský nákupní potenciál.
Nakupování na internetu roste závratným tempem. Ženy dohánějí muže a dnešní náctiletí představují obrovský nákupní potenciál.
29. 10. 2007

Nakupování na internetu roste závratným tempem. Ženy dohánějí muže a dnešní náctiletí představují obrovský nákupní potenciál.

Minulý týden proběhla konference Zásilkový obchod 2007. Šárka Bártová (Media Research Specialist, GfK Praha, s.r.o.), prezentuje nejnovější průzkumy a trendy týkající se obchodování na internetu v rámci České republiky. Přinášíme malé shrnutí a zamyšlení, užitečné pro…