Organizační změny v servisním oddělení NetDirect

Vážení klienti, od 1. 2. 2013 vzniklo nové oddělení – péče o stávající zákazníky (Account Management). Celkově se změnil styl práce servisu, přičemž za toto oddělení má zodpovědnost Pavel Kramný, MBA.

Naší snahou je, abyste byli co nejlépe informovaní. Proto jsme se rozhodli celkově změnit styl a organizaci práce servisního oddělení. Od února je významně personálně posíleno o zkušené programátory, databázové specialisty, konzultanty HelpDesku a Account manažery.

Jaké změny můžete očekávat?

Nové oddělení je tvořeno z programátorů a databázových specialistů. O komunikaci s vámi se postarají konzultanti HelpDesku a Account manažeři.

Upravený systém zakládání ticketů

Se zakládáním tiketů budou nově pomáhat Account manažeři. Vaše založené tickety nepřijdou přímo k programátorovi, ale budou je řešit konzultanti HelpDesku. Ti s vámi založený tiket proberou, zavolají vám, pokud se vyskytnou nejasnosti. Teprve po konzultaci a následné shodě na řešení, ceně a termínu, bude tiket zaslán programátorům. O stavu řešení budete dále průběžně informováni.

 

Práce konzultantů HelpDesku pro vás bude znamenat více osobní a telefonické komunikace. Povede také ke zrychlení reakcí, zkrácení tvorby kompletního zadání a snížení byrokracie.

 

Plánujeme také výrazně změnit uživatelský profil v HelpDesku – budete mít k dispozici více informací nejen o svých projektech, ale také o stavu tiketů. Věříme, že veškeré výše uvedené změny povedou ke zvýšení vaší spokojenosti a ušetří vám nejenom spoustu práce, ale i času.