Remarketing: Vyzkoušejte nový způsob on-line reklamy

Neustále přemýšlíte, jak ve vašem internetovém obchodě zvýšit tržby? Připomeňte se svým potenciálním zákazníkům ve správný čas a zesilte úspěšnost vašich Google AdWords kampaní.

Připomeňte se návštěvníkům vašeho internetového obchodu

Mnoho nakupujících na internetu se občas dlouho rozhoduje, zda vybrané zboží koupit či nikoliv. Tento proces může trvat několik dní či týdnů. Proto není vůbec od věci připomenout se návštěvníkům vašeho e-obchodu cílenou reklamou – tzv. remarketingem.

Remarketing je šikovný způsob, jak oslovit uživatele, kteří se již někdy na vašich stránkách pohybovali. Jednoduše a nenásilnou formou se uživateli připomenete a tím se zvyšují vaše šance na úspěšný prodej. Toto cílení je však možné pouze v obsahové síti Google.

Remarketing můžete využívat v síti Google u služby AdWords, zdroj: www.google.cz
Remarketing můžete využívat v síti Google u služby AdWords, zdroj: www.google.cz

Jak remarketing funguje?

Princip remarketingu je jednoduchý. Návštěvník je po příchodu na web označen a přidán systémem anonymně do seznamu nazvaného cílové publikum. Technicky je označení návštěvníka zajištěno pomocí cookies. Cílovému publiku je poté možné zobrazovat reklamu v reklamní síti AdWords.

Remarketing poskytuje provozovatelům e-shopů možnost, pracovat dále s někým, kdo již projevil zájem o určité produkty, službu apod. Konkrétní osoba už váš web navštívila, něco ji zaujalo a vy díky remarketingu máte možnost s ní dále pracovat. Cílenou reklamou se uživateli můžete připomenout a získat jej jako nového zákazníka.

Remarketingový kód lze vložit jak na jednu konkrétní, tak na širší spektrum stránek ve vašem eshopu. Každému vybranému místu na webu můžete dát samostatný kód, pomocí kterého se vytvoří nový seznam zákazníků. S jednotlivými seznamy pak můžete samostatně pracovat či je různě kombinovat. Máte tedy možnost upravit reklamu na základě chování konkrétní osoby.

Remarketing je šikovný způsob on-line reklamy, vyzkoušejte ho i vy!
Remarketing je šikovný způsob on-line reklamy, vyzkoušejte ho i vy!

Aktivujte si remarketing pomocí ticketu

Zaujal vás remarketing a chtěli byste se svým internetovým obchodem vyzkoušet nový a neokoukaný způsob reklamy pro získání nových objednávek? Neváhejte a obraťte se na nás, rádi vám s remarketingovou kampaní poradíme, nebo vám pomůžeme s její přípravou.

Co k remarketingu potřebujete? Nejdříve ve svém AdWords účtu zaktivujte záložku Obecenstva, následně můžete začít vytvářet seznamy svých uživatelů. K tomu je zapotřebí vygenerovat jednoduché remarketingové kódy, které vám vložíme na stránky. Pro vložení kódů stačí založit ticket do HelpDesku s přesným názvem „REMARKETING“. Cena za službu bude stanovena individuálně v závislosti na požadavcích klienta. 

 

Dosud jste PPC reklamu nevyužívali? Nevadí

Klientům, kteří se PPC doposud nezabývali, nebo si s PPC nevědí rady, nabízíme dále tyto možnosti:

  • Individuální PPC školení na míru daného eshopu (cena 4 900 Kč)
  • Hromadné PPC školení (cena 990 Kč/osoba)
  • Revize nastavení PPC, zhodnocení a výpomoc s úpravou (cena od 1 900 Kč, záleží na rozsahu)
  • Založení PPC, nastavení kampaní (cena od 3 900 Kč, záleží na rozsahu)

Pokud využijete jednu z výše uvedených služeb, zdarma získáte kupón pro AdWords v hodnotě 1 800 Kč, který je platný do konce března 2012.