Soutěž Shop Roku 2008 - pouze do 10.7. můžete přihlásit váš internetový obchod a ještě více jej zviditelnit

Soutěž je rozdělena do 24 kategorií a bude probíhat ve dvou částech, přičemž v každé kategorii budou vyhlášeny první tři nejúspěšnější obchody. V první části budou pro obchody hlasovat běžní uživatelé a ve druhé části bude obchody hodnotit odborná porota, která je bude bodovat po stránce zpracování, navigace, optimalizace a dalších parametrů.

Společnost NetDirect se stala významným partnerem soutěže o nejlepší e-shop roku 2008, pořádanou renomovanou firmou Prosecký Consulting s.r.o.. Celá soutěž je unikátní v tom, že je rozdělena do dvou částí. V té první budou obchod roku vybírat běžní uživatelé, ve druhé části bude e-shopy hodnotit odborná porota složená z předních znalců internetové grafiky, SEO optimalizace, navigace a mnoha dalších.

„Na internetu mohou zákazníci nalézt stovky internetových obchodů různých zaměření. Touto soutěží chceme poukázat na ty nejlepší z nich. Ať už z hlediska odbornosti nebo dostupnosti pro uživatele. Soutěž je pro objektivitu rozdělena do 24 kategorií, přičemž z každé kategorie vzejdou tři nejúspěšnější, jednak z pohledu hlasujících zákazníků a jednak z hlasování odborníků. Prvním třem vítězům v každé kategorii bude udělen certifikát,“ říká organizátor soutěže Miroslav Prosecký.

Do soutěže budou zařazeny ty obchody, které se přihlásí do 10. 7. 2008 prostřednictvím vyplněného registračního formuláře na stránkách soutěže www.ShopRoku.cz. Zařazen může být pouze ten obchod, který je provozován na území ČR. Každý obchod smí být přihlášen pouze jednou a pouze v jedné z dostupných kategorií. „Někteří provozovatelé mohou mít více obchodů. Samozřejmě každý z nich mohou přihlásit. Setkáváme se také s argumentem, že jejich obchod nemá v konkurenci šanci vyhrát. Byli bychom velmi rádi, kdyby se i tyto obchody přihlásily. Určitě je cílem každého obchodu zvítězit, ale provozovatelé mají možnost svůj obchod na webu ještě více zviditelnit,“ doplňuje Miroslav Prosecký. S tím je spjata i propagace celého projektu za pomoci mejlingu, internetových rádií, PPC kampaně na Seznamu, tiskových zpráv ČTK a partnerů soutěže.

Přihlášené obchody budou zveřejněny 15. 7. 2008 na již zmiňovaných internetových stránkách. V tento den bude zahájeno i samotné hlasování. Zároveň bude seznam obchodů poskytnut vybraným odborníkům. Hlasování potrvá celé tři měsíce, přesněji do 15. 10. 2008. Pro vylosované hlasující návštěvníky jsou připraveny pořádající společností věcné ceny. Výsledky v podobě žebříčků a odkazů na internetové obchody budou zveřejněny do 1. 2. následujícího roku.