Tvořte Google příspěvky a lidé i vyhledávač si vás zamilují!

Ať už podnikáte ve velkém nebo jste menší živnostník, Google vám nyní dává jedinečnou příležitost oslovit uživatele přímo na vyhledávači nejčerstvějšími nabídkami a výraznou grafikou, která upoutá pozornost každého.

Co jsou Google příspěvky?

 

Google příspěvky jsou jednoduchým prostředkem, jak zaujmout uživatele, a to hned na třech místech zároveň: v Google Vyhledávání, na Mapách a na sociální síti Google+. Fungují tak, že v momentě, kdy někdo “vygooglí“ vaši firmu nebo na ni narazí díky Google Maps, zobrazí se mu profil vaší firmy a ukáže se mu aktuální příspěvek, který jste publikovali.

 

K čemu slouží Google příspěvky?

 

Díky příspěvkům můžete:

  • propagovat své produkty, upozornit na nové zboží či zboží v akci
  • zveřejnit chystané události, pozvat zákazníky k účasti
  • sdílet své nabídky dne nebo jiné aktuální akce
  • vyzvat zákazníky k okamžité akci pomocí tlačítka call-to-action

 

 Jak vypadá Google příspěvek?

 

Google příspěvek se skládá z popisu, který má maximálně 300 slov. K popisu přidejte obrázek, fotku či tlačítko k akci, kde nahrajete URL adresu odkazu. Díky tlačítku zákazník může rovnou učinit objednávku, rezervaci nebo prostě jen získat více informací. Ve správě příspěvků pak můžete sledovat statistiku počtu zobrazení a kliknutí na váš post.

 

 Co je potřeba k vytvoření příspěvku?

 

K vytvoření Google příspěvků si nejprve založte firemní profil na Google My Business. Tento profil se bude zobrazovat v Google vyhledávači na pravé straně obrazovky ve speciálním okně a zákazníkovi umožní najít základní informace o vaší firmě.

 

Že již máte profil založený a při tom jste nic neudělali? Nelekejte se! Pokud jsou informace o vaší firmě veřejně dostupné, Google vám profil pravděpodobně vytvořil sám. V případě, že chcete svůj účet spravovat sami a vytvářet tak příspěvky, je nutné zažádat Google o přístup k němu.