Youstice - vyřizujte stížnosti okamžitě

Unikátní on-line aplikace Youstice přináší revoluční řešení zákaznických stížností. Nespokojený zákazník už se nemusí pídit po reklamačních formulářích, telefonních číslech zákaznické linky, ani si vylévat své srdce na vašem firemním facebooku. Prostě jen klikne na fialovou šerifskou hvězdu Youstice a napíše přímo vám. Bez zbytečného papírování, bez emocí a v jazyce, který je mu blízký. Rychlost, jakou řešíte problémy svých zákazníků, ovlivňuje jejich celkovou spokojenost s nákupem. S každou zdárně vyřešenou stížností se zvyšuje důvěryhodnost vašeho obchodu. Youstice tedy představuje ideální doplněk k vašemu již stávajícímu zákaznickému servisu.

Youstice

6 důvodů, proč se připojit k Youstice


1/ Efektivní reakce na zákazníkovu stížnost

Současný zákazník žije ve spěchu. Nechce zbytečně mrhat svým časem, je netrpělivý. Kromě perfektně fungujícího e-shopu ocení i rychlé řešení své případné stížnosti. On-line rozhodování obchodních sporů se postupně stává naprostou nezbytností. Navíc legislativa EU oficiálně nařizuje, že zákazník musí mít možnost dosáhnout nezávislého odborného vyjádření a spravedlivého řešení své stížnosti. S Youstice můžete zákazníkovi nabídnout efektivní řešení jeho stížnosti, a vyhnout se tak vleklým sporům s nejistým výsledkem. Pokud se vy, nebo váš zaměstnanec právě nacházíte u počítače, můžete zákazníkův problém řešit v podstatě ihned.

2/ Spravedlivé řešení pro všechny

Problém lze vyřešit buď jen mezi oběma zúčastněnými stranami, anebo je možné přizvat do diskuze nezávislého odborníka. Průměrná doba vyjednávání s e-shopem by měla činit 2-3 dny. Pokud se zákazník s prodejcem nedohodne, může spor urovnat nezávislý profesionál. Pokud se stížnost dostane do krajního bodu, pak náklady případného soudního jednání hradí vždy ta strana, která spor prohraje. Zákazník si tedy musí dobře promyslet již dopředu, je-li jeho stížnost, případně negativní hodnocení e-shopu opodstatněné. Youstice zpětně monitoruje, jak dané e-shopy zákaznické stížnosti řeší, a tím potažmo buduje přehlednou síť spolehlivých prodejců. Youstice hvězda se stává součástí kladné vizitky vašeho zákaznického servisu.

Youstice

3/ Jednoduchá integrace

Integrace Youstice do vašeho e-shopu nepředstavuje žádný náročný úkol. Stáhnete si a naistalujete plugin, nakonfigurujete zadání vašeho API klíče a spustíte službu. Prostřednictvím modulu Sandbox si můžete aplikaci nejdříve otestovat a teprve poté přejít na ostrou verzi.

4/ Klid na sociálních sítích

Jednu ze součástí Youstice tvoří také praktická šablona pro facebook, která zákazníky přesměruje z vašeho firemního facebooku přímo na stránky e-shopu. Tam si zákazník může stěžovat naprosto soukromě, v klidu a nevláčí vaše jméno po sociálních sítích. Úžasná výhoda mimochodem.

5/ Žádné hranice a překážky

Youstice nabízí svým uživatelům hned několik jazykových mutací – kromě češtiny také například slovenštinu, angličtinu, ruštinu, němčinu, francouzštinu nebo španělštinu. Zákazník tak může svůj problém řešit bez ohledu na územní hranice a na jazykovou bariéru. Aplikace tudíž podporuje expanzi tuzemských e-shopů na zahraniční trhy.

6/ Intuitivní ovládání

Ovládání aplikace je pro vás i vašeho zákazníka velmi snadné. Celým procesem provázejí názorné vizuální prvky. Zákazník vstupuje do systému Youstice s jasně definovaným cílem: „Stěžovat si, vyjednávat a dohodnout se.“

Kroky k úspěšnému podání stížnosti

Proces stížnosti probíhá ve čtyřech krocích. Systém je do detailu promyšlen a nabízí všechny myslitelné varianty problémů, které mohou nastat po doručení zásilky.

  • Krok 1

Po zadání prvotní specifikace, jež se týká popisu zásilky (její číslo, rozsah poškození, cena zboží), se systém zákazníka zeptá na konkrétní problém.
Prvotní specifikace

Krok 2

Zákazník konkretizuje, co přesně nebylo v pořádku – např. více popíše poškození zásilky. Svou stížnost můžete doplnit přiloženými dokumenty (faktura, fotografie poškozené věci apod.)
Upřesnění problému

  • Krok 3

Aplikace nabídne zákazníkovi možnosti nápravy a vyzve ho k formulaci ideálního řešení. Varianty řešení jsou opět velmi konkrétně specifikovány a stačí si jen vybrat. Některé možnosti nápravy rozšiřují doplňující otázky.
Jaké navrhujete řešení?

  • Krok 4

V tomto kroku vidí zákazník rekapitulaci své stížnosti i návrhu řešení situace. Jedním kliknutím pak odešle stížnost prodejci, který se jeho požadavkem bude zabývat co nejdříve.

S Youstice máte jedinečnou možnost stát se průkopníkem v řešení zákaznických sporů on-line. Navíc konkurenci ukážete, že sledujete aktuální e-commerce trendy a že vycházíte svým zákazníkům maximálně vstříc. Buďte napřed a informujte se, jak získat Youstice.