Zopim: Nový chat pro váš e-shop

Nově si pro váš eShop ShopCentrik můžete pořídit zákaznický chat Zopim. Live chat zvýší vaše obchodní úspěchy a umožní vám zajímavou interakci se zákazníkem.

Zopim nabízí zajímavé funkce pro váš eShop

Pokud se vám v eShopu pohybuje zákazník, vidíte o něm spoustu informací v dashboardu (administrace chatu) a můžete na jeho chování cíleně reagovat. Vidíte, na jaké je stránce, jak dlouho je neaktivní, odkud přišel, jaký má prohlížeč apod. Pokud si všimnete, že je zákazník aktivní, můžete s ním okamžitě navázat komunikaci.

Ukázka chatovacího okna Zopim
Ukázka chatovacího okna Zopim; zdroj: chat zopim.com

V dashboardu si můžete tvořit i vlastní textové zkratky a zároveň se vám uchovává historie rozhovorů, takže si je můžete zpětně prohlížet. Když nejste na chatu přítomni, může vám zákazník do chatu napsat také – vzkaz vám přijde na e-mail.

Jak vypadá chatovací okno v režimu Online či Offline
Jak vypadá chatovací okno v režimu Online či Offline; zdroj: chat zopim.com

Jak si můžete interaktivní chat Zopim nainstalovat na eShop?

Kód, který si vygenerujete na stránkách Zopim.com, vložíme do vašeho e-shopu. Přizpůsobíme design komponenty a komponentu upravíme pro české a slovenské prostředí.

Službu Zopim si můžete objednat v několika cenových relacích. Verze LITE, která je zdarma, má samozřejmě omezenou funkčnost, ovšem pro malé eShopy je dostatečná. Pro velké e-shopy je vhodnější verze TEAM či BUSINESS. Srovnání funkčností služby Zopim naleznete na adrese http://www.zopim.com/pricing.

Cena nového modelu Zopim je jen 1 100 Kč. Vyzkoušejte Zopim Live Chat a buďte svým zákazníkům neustále na blízku.

 

*Služba chatu je poskytována společností Zopim. Společnost NetDirect nenese zodpovědnost za problémy způsobené nefunkčností komponenty Zopim. Cena za licenci není zahrnuta v ceně modulu. Je nutné ji zaplatit společnosti Zopim.