Armed.cz: Eshop pro pravého muže

Internetový obchod Armed.cz, který je zaměřený na army a outdoor sortiment, vyniká především širokou škálou prodávaných komodit. V dnešním rozhovoru jsme si povídali s panem Pavlem Zendulkou, společníkem a jednatelem firmy ARMED STORE s.r.o., která e-shop Armed.cz provozuje.

Armed.cz ve zkratce aneb Jak to všechno začalo

Na začátku všeho stála malá prodejna typu Army Shop v Žatci, kterou záhy doplnil internetový obchod. V roce 2009 se z malého podniku stala společnost s ručením omezeným – ARMED STORE. O pár měsíců později firma spustila nový e-shop na platformě ShopCentrik a následovala masivnější expanze na český trh.

V e-shopu naleznete opravdu nepřeberné množství zboží: army a outdoor vybavení, oblečení, nože, obuv, svítilny, vzduchovky, prostředky pro sebeobranu či taktickou výstroj, což dělá Armed.cz unikátním e-obchodem.

Na první pohled je jasné, že Armed.cz není jen tak obyčejný eShop a jak pan Zendulka sebevědomě říká: „Armed není klasický army shop. Prostě, jsou army shopy a pak je Armed.“

1. Pane Zendulko, u začátku vašeho podnikání stála malá kamenná prodejna. Co Vás vedlo k tomu otevřít si také internetový obchod?

Samozřejmě jsem věděl o možnostech, které nabízí prodej na internetu. Od začátku byl u nás internetový obchod Armed.cz brán jako hlavní prodejní kanál a prodejna byla spíše doplněk. Nyní je naše kamenná prodejna několikanásobně větší, ale internetový prodej stále tvoří větší část tržeb.

2. Proč jste se rozhodli právě pro e-shop na míru?

Náš první eShop od jiné firmy byl také na míru. Pokud chcete splnit veškeré představy, je podle mého názoru obchod na míru nutnost.

3. Kde jste se o řešení ShopCentrik dozvěděli, proč jste si jej zvolili pro váš internetový obchod?

O ShopCentriku jsem se dozvěděl od firmy, která nám dodala ERP systém a doporučili ShopCentrik jako nejlepší platformu pro propojení s tímto systémem. Konzultace s obchodním zástupcem NetDirectu trvaly docela dlouho, ale nakonec jsme se dohodli. Jeden z hlavních důvodů, proč jsem zvolil ShopCentrik byla stálá technická podpora a možnost dalšího rozvoje. Však je také eShop Armed neustále doplňován o nové funkce, které zákazníkům usnadňují nakupování.

Ukázka úvodní stránky e-shopu Armed.cz, zdroj: www.armed.cz
Ukázka úvodní stránky e-shopu Armed.cz, zdroj: www.armed.cz

4. Obor Vašeho podnikání je hodně specifický (army a outdoor), kdo jsou Vaši typičtí zákazníci?

Náš typický zákazník je muž mezi dvaceti až padesáti lety. :-) Ale nechybí ani produkty pro ženy a děti. V našem případě není klišé, pokud řeknu, že Armed nabízí šikovné věci opravdu pro každého. Prodáváme hodně oblečení Surplus kvalitní outdoorové vybavení, jako jsou stany a spací pytle. Velkou část naší nabídky také tvoří značkové nože. Jsou to tisíce položek a desítky kategorií, takže nabídka opravdu osloví hodně lidí.

5. V eshopu Armed.cz lze nalézt také prostředky pro sebeobranu: teleskopické obušky, pepřové spreje, paralyzéry apod. Je nákup takového zboží ze zákona nějak podmíněn – například věkem?

Ano, sebeobranné prostředky jsou jednou z našich specializací. Bohužel doba je taková, že například pepřový sprej potřebuje mít každý. Tyto sebeobranné prostředky jsou volně prodejné osobám starším 18 let. Na e-shopu se tato podmínka běžně ošetřuje zakomponováním do obchodních podmínek. Zákazník odesláním objednávky stvrzuje, že je starší osmnácti let.

Armed - eshop pro opravdové muže, zdroj: www.armed.cz
Armed - eshop pro opravdové muže, zdroj: www.armed.cz

6. Léta jste působil v Armádě ČR. Jaký je Váš názor na prostředky pro sebeobranu? Hrozí nebezpečí jejich zneužití, nebo jsou naopak užitečné a měli bychom se je naučit používat?

Nebezpečí zneužití samozřejmě hrozí. Nelze zabránit tomu, aby si například pepřový sprej pořídil někdo, kdo ho chce zneužít při přepadení. Ale lze očekávat, že takový člověk prostě nějakou zbraň mít bude. Pokud si ji pořídíte také, nebo budete mít zbraň lepší, vzroste vaše šance se napadení ubránit.

Nejde ale jen o přepadení, časté jsou také útoky psů. Takže k druhé části otázky – podle mého názoru jsou prostředky pro sebeobranu určitě užitečné. Pokud člověk dodržuje ustanovení zákona o nutné obraně a krajní nouzi, je právo na jeho straně.

7. Mají o prostředky pro sebeobranu zájem muži, nebo spíše ženy?

Pepřové spreje a elektrické paralyzéry si pořizují spíše ženy. Teleskopické obušky a plynové pistole zase častěji muži. Souvisí to s tím, že použití prvních dvou je jednodušší a také jsou menší a dají se lépe nosit v kabelce. Hlavní pro sebeobranu je ale předcházet nebezpečným situacím. Chodit s otevřenýma očima a vyhýbat se rizikovým oblastem.

8. Jaké e-marketingové nástroje využíváte ke zvyšování návštěvnosti eshopu?

Využíváme všechny doporučené postupy, jako je linkbuilding, PPC sytémy a další. Kromě toho se snažíme zvyšovat návštěvnost přirozeným způsobem. Chceme, aby nás naši zákazníci doporučovali dál a tak se můžeme - jak se říká „přetrhnout“, aby byli spokojení.

Myslím, že hodnocení obchodu Armed na nákupním rádci Heureka.cz mi dává za pravdu. V současné době by nás doporučilo 98 % našich stávajících zákazníků a to je nejvíc mezi všemi army shopy, které jsou na Heurece.cz k nalezení.

Ukázka zboží v eShopu Armed.cz, zdroj www.armed.cz
Ukázka zboží v eShopu Armed.cz, zdroj www.armed.cz

9. Čím se snažíte získávat nové a udržet stálé zákazníky?

V podstatě jsem na tuto otázku už odpověděl. Myslím, že návod je na to v podstatě jednoduchý. Poskytovat tak kvalitní služby a dodávat tak kvalitní zboží, že zákazník je maximálně spokojený. V praxi to je trochu těžší, ale myslím, že celkově se nám to daří velmi dobře.

10. Jaké máte s Vaším podnikáním plány do budoucna? Plánujete například otevření dalších prodejen či expanzi na zahraniční trh?

Ano, plánujeme, ale detaily jsou, jak jistě chápete, obchodní tajemství.

Děkuji Vám za rozhovor a přeji celé společnosti další úspěchy a rychle rostoucí obraty. :-)

Líbí se vám reference Armed.cz: Eshop pro pravého muže?
Staňte se i vy naším zákazníkem

*
*
*
Připojit souborPoložky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
Napište tento kód :7060