Projekt SHANTI souzní ve stylu Orientu

Společnost SHANTI & Co. se zabývá dovozem a distribucí orientálního zboží. Projekt SHANTI v sobě unikátně pojí www prezentaci využívající systém MediaCentrik a 3 specializované B2B/B2C e-shopy na bázi systému ShopCentrik propojené na ERP Helios Orange.

SHANTI - Orientální dárky, zboží z Orientu

SHANTI: Půvaby Orientu na dosah kliknutí myši

Rodinná firma SHANTI & Co. s.r.o. působí na trhu již více než 15 let jako velkoobchodní prodejce rozmanitého zboží z Orientu: Dováží etnické dekorace a oblečení, vonné tyčinky, vodní dýmky, tabáky, kuřácké potřeby, duchovní předměty z oblasti esoteriky, bytové doplňky aj. zboží z Indie, Nepálu, Egypta, Peru, Japonska, ale i Německa či Anglie se zájmem nabídnout krásy Orientu široké veřejnosti.

 

SHANTI provozuje 3 e-shopy s orientálním zbožím: Orientshop.cz, Vodnidymky.cz, Smokeshop.cz
SHANTI provozuje 3 e-shopy s orientálním zbožím: Orientshop.cz, Vodnidymky.cz, Smokeshop.cz. Tyto B2B/B2C e-shopy využívají e-shop systém ShopCentrik od společnosti NetDirect a jsou propojeny s ERP systémem Helios Orange.

3 e-obchody SHANTI & Co. užívají e-shop systém ShopCentrik

Již více než měsíc využívá SHANTI pro internetové obchodování e-shop systém ShopCentrik, a to hned pro tři specializované e-shopy:

  • Orientshop.cz je pokladnice zajímavých předmětů a pozoruhodných dárků z Orientu
  • Vodnidymky.cz nabízí vodní dýmky slavných značek ve výhradním zastoupení, vonné tabáky, uhlíky a vše související
  • Smokeshop.cz prodává pestrou paletu různých kuřáckých potřeb

Zkušenosti z e-commerce totiž ukazují, že nakupující vnímají specializované obchody pozitivněji než e-shopy typu obchodní dům. SHANTI navíc prodává tak pestrou, širokou a početnou škálu výrobků čítající tisíce položek, že stálo za to vše rozdělit pro tři samostatné internetové obchody dle zaměření.

 

Grafika webů SHANTI: Vkusně zrcadlí orientální styl

Celý projekt SHANTI zaujme svou atraktivní, originální grafikou. Ta zrcadlí orientální charakter sortimentu prodávaného v SHANTI e-shopech kultivovanou formou - bez nepovedené, kýčovité aplikace orientálních vzorů, jež bývá v Česku bohužel zbytečně často k vidění. Naopak vzhled všech webů SHATNI sice přiznává inspiraci východní estetikou a zákazníkům tak na první pohled prozradí, jaký sortiment zde mohou hledat, zároveň ale svým moderní pojetím e-shopu odpovídá aktuálním trendům e-commerce. Autorem grafického návrhu e-shopů a webu SHANTI je Petr Ovčačík.

 

SHANTI: Platební metody

E-shopy SHANTI Orientshop.cz, Vodnidymky.cz a Smokeshop.cz podporují různé platební metody od platby hotově či kartou přes bankovní převod a dobírku až po platební brány eKonto a Moneybookers.

Zajímavým modulem e-shopů SHANTI je také tzv. holandská dražba. U produktu, který je do holandské dražby zařazen, postupně klesá cena v pravidelných časových intervalech, dokud není zcela vyprodán. Zákazník jej tak může zakoupit i za zlomek ceny původní, pokud ovšem jiný kupující není rychlejší.

Výhody propojení informačního webu a e-shopů

Zajímavé je propojení informačního webu Shanti.cz, který využívá redakční systém MediaCentrik, a tří e-shopů, napojených na ekonomický systém Helios Orange. Takový model reaguje na potřeby zákazníků: Klienti chtějí mít k dispozici jak dostatek informací, rad a tipů, pro něž by samotný e-shop neskýtal dost prostoru, tak možnost pohodlného nákupu v sofistikovaném internetovém obchodě.

 

 

Líbí se vám reference Projekt SHANTI souzní ve stylu Orientu?
Staňte se i vy naším zákazníkem

*
*
*
Připojit souborPoložky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
Napište tento kód :0492