Kulina

Kulina kvalitní kuchyňské vybavení

  • Kulina
  • Kulina
  • Kulina

Kniha on-line knihkupectví

Vydavatelství Mladá fronta a.s. působí na českém trhu již 70 let. On-line knihkupectví Kniha.cz několik let úspěšně funguje na platformě  ShopCentrik. E-shop je průběžně aktualizován podle nejmodernějších e-commerce trendů. Dnes tento e-shop představuje moderní B2C řešení, jehož tržby rostou také díky integrovaným nástrojům pro zvyšení výkonu.

V roce 2014 prošla Kniha.cz celkovým redesignem a v roce 2015 se rozhodla pro integraci perosonalizačního nástroje Persoo. 

Jaké funkcionality například jsou implementovány do B2C e-shopu Kniha.cz?

  • Pokročilá personalizace
  • Ajaxové vyhledávání
  • Parametrické hledání, včetně našeptávače
  • QR kód pro provádění plateb
  • Blog

 

 

 

Snowbitch skate&snowboard shop

Realizováno2014/09

Firma Snowbitch, založená roku 1996, se specializuje na prodej skate & snowboardového vybavení a módy spojené s těmito freestyle sporty. Ve svém segmentu patří Snowbitch ke špičce, a to nejen kvůli obrovské pestrosti nabízeného sortimentu, ale především díky neustálému vylepšování již zaběhnutých marketingových principů a postupů.

Velký krok kupředu představovala v roce 2014 zejména celková "rekonstrukce" webových stránek Snowbitch, během níž se e-shop dočkal kompletního redesignu a integrace nových funkcionalit, včetně personalizovaných doporučení.

Co například umí redesignovaný e-shop Snowbitch?

  • Pokročilé personalizační techniky
  • Ajaxové vyhledávání
  • Parametrické hledání, včetně našeptávače
  • Rezervaci zboží na prodejně

 

 

 

Autobenex kvalitní značkové autodíly

Realizováno2008/04

Společnost AUTOBENEX, spol. s r.o., která je na českém trhu již od roku 1994, dodává kompletní sortiment kvalitních značkových autodílů, provozních kapalin, olejů a příslušenství pro automobily.

Společnost AUTOBENEX v současné době provozuje celkem 23 poboček v České republice a na Slovensku. Specializuje se především na osobní a lehké užitkové automobily.

Společnost AUTOBENEX potřebovala pro své potřeby robustní e-shop, který bude rychle reagovat na narůstající potřeby firmy. Podmínkou bylo propojit internetový obchod s databází TecDoc, což je nejrozsáhlejší databáze náhradních dílů na světě. Propojení bylo opravdu náročné, jelikož databáze obsahuje milióny dat.

  • napojení na TecDoc
  • filtrování zboží dle TecDocové struktury
  • IS na míru
  • vysoká rychlost pomocí nízkých odezev serveru - i přes technicky náročné on-line napojení

Expert na poli obchodu s elektronikou

Realizováno2011/11

Společnost Expert Elektro je nákupní sdružení, které se řadí mezi členy mezinárodní kooperace Expert International. Ta se svým obratem zaujímá mezi evropskými řetězci celkově 4. místo. Českou expertní síť aktuálně tvoří 15 společníků a 47 kamenných prodejen. V posledních letech společnost Expert Elektro stabilně roste a její podíl na tuzemském trhu se systematicky a plynule zvyšuje.

Internetový obchod expert.cz úspěšně funguje již několik let na platformě ShopCentrik a byl koncipován jako B2C řešení. V lednu roku 2014 byl na e-shop úspěšně nasazen redesign z grafického studia PeckaDesign.

Některé vlastnosti a funkce, kterými e-shop expert.cz disponuje:

  • Optimalizované vyhledávání
  • Ajaxové filtrování zboží
  • Porovnávání zboží
  • Personalizovaný výběr prodejny pro osobní odběr
  • Uživatelské hodnocení a diskuze
  • Inteligentní našeptávač

Kulina kvalitní kuchyňské vybavení

Realizováno2009/09

E-shop Kulina.cz přináší kvalitní sortiment kuchyňského vybavení od vyhlášených výrobců. Kuchyňské potřeby proslulých značek najdou zákazníci na jednom místě včetně široké nabídky kuchyňských doplňků.

Internetový obchod Kulina.cz specializující se na značkové kuchyňské náčiní a doplňky je určen koncovým spotřebitelům. Je propojen na informační systém Altus Vario. Multiměnový e-shop stojící na atraktivním čistém designu je zajímavý vzhledem a uživatelskými funkcemi.

Originální B2C řešení pro významného klienta klade důraz na výběr produktů pouze nejkvalitnějších značek světového významu, které zákazníci s radostí používají z hlediska užitné hodnoty a designu.

  • fasetový navigační systém
  • zvětšení detailu produktu
  • z napojení  Vario 11 plynulý přechod na Vario 12
  • provázání článku na produkt
  • zobrazení videogalerie
  • skladová dostupnost
     

Astratex módní spodní prádlo a plavky

Realizováno2008/08

Astratex je zavedený internetový obchod se značkovým spodním prádlem, který se prodeji tohoto zboží věnuje již od roku 2001. Zákazníci zde najdou široký online výběr kvalitního a moderního prádla od předních výrobců.

V současné době se Astratex z původně klasického zásilkového obchodu stal velmi dobře zavedeným internetovým obchodem se značkovým dámským a pánským spodním prádlem. Astratex, který využívá systémy ShopCentrik a Altus Vario se postupně vypracoval na výhradně internetový obchodní kanál.

Internetový obchod, který je vytvořen zcela na míru s originální grafikou, je zaměřen zejména na koncové spotřebitele.

  • věrnostní systém (8 % z ceny nákupu zpět do Pokladničky)
  • kategorie 2 + 1 (vyberete  3 produkty a nejlevnější z nich je ZDARMA)
  • motivační bonus 120 Kč při 1. nákupu
  • partnerský program (parfums.cz + bonatex)
  • responsive design pro mobilní zařízení
  • dárkové šeky (kupón přijde e-mailem s přílohou v PDF)
  • řada barevných variant a kombinací na 1 produkt
  • roletkový filtr
     

BEST český výrobce betonových komponent

Realizováno2011/02

Společnost BEST, a.s. byla založena v roce 1990 a na českém trhu patří k největším výrobcům betonových komponent. Zabývá se produkcí betonových stavebních prvků pro venkovní a zahradní architekturu.

Společnost BEST se specializuje na B2B i B2C segment trhu a své produkty exportuje do několika evropských zemí.

Internetový obchod je uzpůsobený pro oba segmenty trhu. Mohou zde tedy nakupovat jak B2B, tak B2C klienti. E-shop je napojený na informační systém Navision, při jehož implementaci jsme spolupracovali se společností Autocont.

  • rychloobjednávka pomocí kódu produktu
  • rychloobjednávka pomocí XML souboru
  • přehled dokladů (faktura, dodací listy, dobropis)
  • konfigurátor produktových variant
  • varianty měrných jednotek (cena zboží za ks/m2)
     

Parfums špičkové kosmetické přípravky

Realizováno2006/10

Internetový obchod Parfums působí na trhu od roku 2004. Zákazníci zde nakoupí značkové parfémy, špičkové kosmetické přípravky a profesionální produkty vlasové péče výhradně od dodavatelů certifikovaných výrobců.

Jeden z nejúspěšnějších internetových obchodů s parfémy Parfums.cz byl vytvořen na systému ShopCentrik. Při tvorbě internetového obchodu proběhlo napojení na ekonomický systém Altus Vario se speciálními funkčnostmi na míru.

Postupem času, jak se Parfums.cz úspěšně rozvíjel, pocítil klient potřebu vyvíjet si internetový obchod in-house. Po vzájemné dohodě odkoupil Parfums.cz v roce 2010 zdrojové kódy a začal e-shop dále spravovat a rozvíjet. Společnost NetDirect osobně vybrala programátory, které vyškolila a poskytla tak návod na rozvoj internetového Parfums.cz do podoby, v jaké jej známe dnes. V současnosti stále poskytujeme odborné konzultace a poradenství.
 

NAY největší prodejce elektroniky na Slovensku

Realizováno2011/12

Společnost Nay a.s. vznikla v roce 1992 a řadí se mezi největší slovenské prodejce spotřební elektroniky. Jako první také přišla s konceptem velkoformátových prodejen na Slovensku.

Společnost Nay se za dobu svého působení na slovenském trhu stala nejznámějším prodejcem spotřební elektroniky. Internetový obchod obsahuje spoustu funkčností, které jsou upraveny dle přání zadavatele.

E-shop je zaměřen především prozákaznicky. Zákazníci mohou například hodnotit jednotlivé produkty, které na e-shopu nakoupili a podle toho následně také zboží filtrovat. Výzva k hodnocení přichází v určitém časovém intervalu po objednávce. Pokud zákazník nakoupí zboží na prodejně, může s číslem účtenky vložit hodnocení také (načtou se i produkty, které na e-shopu nejsou). Hodnocení skrytých produktů se ukládají a v případě zobrazení zboží na e-shopu se automaticky zobrazí s produktem.

  • propojení na IS na míru
  • Nay extra club – sbírání bodů z nákupu a následné slevy, jde se přihlásit i číslem zákaznické karty a párovat tak účty z prodejny a eshopu
  • eshop dokáže sjednotit kanály e-shopu a prodejny
  • rezervace produktů na prodejně pomocí e-shopu
  • porovnávání zboží, dostupnost zboží, hlídací pes
  • ajaxové filtrování zboží
  • vzhled e-shopu od PeckaDesign
     

Shoppie slovenský prodejce elektroniky

Realizováno2010/10

Internetový obchod Shoppie se zaměřuje na prodej elektroniky a příslušenství. Cílem e-shopu je především spokojený zákazník, proto firma klade důraz na to, aby se nakupování stalo příjemným zážitkem.  

Shoppie.sk je oblíbený a poměrně mladý internetový obchod s elektronikou, který působí na slovenském trhu.

Přehlednou informační strukturu, wireframe a propracovaný design má na starosti společnost PeckaDesign. Podklady, které NetDirect získal, byly ve formě HTML šablon. Ty se pečlivě nasadily na systém ShopCentrik, na kterém eshop v dnešní době běží.  Internetový obchod je napojený na informační systém, který byl vytvořený a upravený na míru potřebám klienta. Shoppie.sk má plně responsivní design, tudíž je uzpůsobený i pro zákazníky s mobilními zařízeními.

Líbí se vám reference Kulina?
Staňte se i vy naším zákazníkem

*
*
*
Maximální velikost přílohy je 10 MB
Připojit soubor
Napište tento kód :2121

Názory našich klientů

  • Konfigurátor žaluzií propojený s ekonomickým systémem K2 nám každodenně ušetří mnoho zbytečné administrativní práce.
    Erich Stavař, isotra.cz
  • Pokud vhodně doporučeným zbožím přesvědčíte zákazníka k dalšímu, nebo doplňujícímu nákupu, má personalizace určitě velký smysl a může přinést zajímavé výsledky. Nám se již během testování obrat zvedl o 34, 4 %
    Lukáš Gilánik, obchodní ředitel divize Kniha.cz
  • Při redesignu jsme volili personalizovanou variantu e-shopu. Výsledky AB testu v ostrém provozu nás opravdu překvapily. Zvýšily se takřka všechny sledované metriky, samotná tržba vzrostla o 24%. Personalizovaný web byl prostě dobrá volba a kdybychom rozjížděli další e-shop, rozhodli bychom se stejně.
    Jiří Cafourek, Snowbitch, Destiny Distribution s.r.o
  • Náš obchod úspěšně funguje na platformě ShopCentrik již několik let. Nasazení současného redesignu se velmi povedlo. Meziročně se markantně zvýšil počet uzavřených transakcí, a zároveň se nám podařilo významně snížit bounce rate. Počet objednávek dosahuje nárůstu o 66%. Redesign tedy funguje tak, jak jsme doufali.
    Petr Hulec, expert.cz
  • Se společností NetDirect spolupracujeme již několik let a oceňujeme především přizpůsobivost přání klienta a ochotu vyjít vstříc. Kladně hodnotíme pružnost řešení Shopcentrik a hlavně fungující napojení na náš velkoobchodní ERP systém. Pro to všechno a nejen proto se se pro nás stala společnost NetDirect nepostradatelným partnerem.
    Miroslav Směšný, Popron Média, s.r.o.
  • Spoločnosť NetDirect sme pre tvorbu úplne nového eshopu vybrali vďaka ich viacročným skúsenostiam s vytváraním úspešných internetových obchodov. Obchodné výsledky za prvých 9 mesiacov prekonali i naše optimistické očakávania, na ďalšom rozvíjaní eshopu s NetDirectom určite počítame.
    Martin Derňar, Riaditeľ spoločnosti Net Sales, s.r.o.
  • Při vytváření našeho nového e-shopu nám společnost NetDirect vyšla maximálně vstříc. Díky vzájemné spolupráci se nám podařilo vytvořit systém, který akceptuje veškeré výjimky a odlišnosti námi prodávaného sortimentu.
    Jitka Hepová, BEST, a.s.
  • Spolupracujeme s NetDirectem už několik let. Nechci používat otřepané fráze o profesionalitě, vysoké úrovni služeb, moderní technologii apod. To vše NetDirect splňuje. Pro mne je nejdůležitější osobní přístup k našim projektům, spolehlivost, ochota řešit i náročné požadavky a také skutečnost, že slova: "To nejde" nemají zaměstnanci NetDirectu ve svém slovníku.
    Ing. Pavla Čermáková, ASTRATEX
  • Bezchybný chod e-shopu, který máme úzce provázán s IS, je pro nás důležitý. Profesionální přístup odborníků je pro mne důkazem správné volby dodavatele. Jen málokterá společnost má tak propracovaný systém webové správy a stavu jejich řešení, jako právě NetDirect.
    Ing. Jan Chaloupka, AUTOBENEX, spol.s r.o.
  • Šestý rok spolupráce s NetDirectem mě stále přesvědčuje o správnosti našeho rozhodnutí. Když máte kolem sebe dobré lidi, uděláte mnohem víc, protože vás to bude bavit. Máme za sebou spoustu B2C a B2B projektů, speciálních formátů a jedinečných požadavků, dlouhodobých ale i jednorázových akcí.
    Martin Suchý, NUTREND D.S., a.s.
  • So spoločnosťou NetDirect spolupracujeme už viac ako 2,5 roka a za tento čas, nás pracovníci NetDirectu denne presviedčajú o tom, že sú to odborníci na svojom mieste. Naše častokrát „náročné“ požiadavky sa nám spoločným úsilím podarilo vždy dotiahnuť do požadovaného stavu. S odstupom času som rád, že v rámci výberu partnera pre spoluprácu sme sa rozhodli práve pre spoluprácu so spoločnosťou NetDirect s.r.o. 
    Ing. Ivan Tkáč, CentralWork s.r.o.