Obchodování na internetu

Za prudkým rozvojem obchodování na internetu stojí rozmach dostupnosti internetu, rostoucí důvěra zákazníků, obvykle nižší ceny oproti kamenným prodejnám a v neposlední řadě sofistikované nástroje pro obchodování na internetu, jakým je například systém ShopCentrik.

Obchodování na internetu má vzestupné tendence

Za prudkým rozvojem obchodování na internetu stojí rozmach dostupnosti internetu, rostoucí důvěra zákazníků, obvykle nižší ceny oproti kamenným prodejnám (internetoví obchodníci mají nižší provozní režie) a v neposlední řadě sofistikované nástroje pro obchodování na internetu, jakým je například systém ShopCentrik, který patří k nejrozšířenějším systémům na českém trhu a lze jej napojit na libovolný ekonomický systém.

Nakupování na internetu je proces, při kterém dochází k nakupování tzv. elektronickou formou a jsou zde také hojně využívány online platební metody. Základem jsou e-commerce webové aplikace, zejména internetové obchody typu B2C a B2B, ale také e-aukce (C2C) nebo bazary nabízející použité zboží.