Platby kreditními kartami

Platby kreditními (debetními) kartami na Internetu v současné době patří k moderním a bezpečným metodám a nabývají stále většího významu.

Platby kreditními kartami a jejich rostoucí význam

Platby kreditními kartami a jejich rostoucí význam

Platby kreditními (debetními) kartami na Internetu v současné době patří k moderním a bezpečným metodám. V zahraničí tyto typy plateb naprosto dominují zejména v B2C segmentech trhu a nelze si tam dnes obchodování na internetu bez platebních karet představit. V České republice jejich význam kontinuálně stoupá a dá se předpokládat, že po zboření mýtů o nebezpečnosti placení kartami, dosáhne během následujících let významu srovnatelného například s německým, britským nebo americkým trhem.

Otázka bezpečnosti

Otázka bezpečnosti

Platby kartami jsou dnes již naprosto bezpečné. Velká část platebních bran dnes používá bezpečnostní systém 3D-secure, který zajišťuje bezpečnost tím, že údaje o své kartě nakupující neposkytuje obchodníkovi (tedy vám), ale přímo bance. Přenos informací o kartě probíhá pomocí HTTPS protokolu, který údaje klienta zakóduje tak, že si nikdo kromě banky údaje nemůže přečíst. Zákazník mající kartu vydanou pod systémem 3D-secure navíc může rozšířit proces autentizace při placení o další údaje, které zná pouze on a nikdo jiný jeho kartou nezaplatí, i kdyby si zkopíroval obvyklé údaje kreditní karty (číslo, datum expirace, kontrolní číslo). Zákazník platící tímto typem karty je pak vždy vyzván k zadání přídavných údajů, které si nastavil (např. jméno papouška, poslední čtyřčíslí pasu ap.). Teprve po zadání odpovídajících údajů je transakce provedena.

Platební karty a ShopCentrik

Platební karty a ShopCentrik

Našim klientům běžících na systému ShopCentrik zajišťujeme kompexní servis co se týče online platebních metod, od návrhu vhodné platební brány, či bran (např. Česká spořitelna, Pay MUZO, PaySec, WorldPay, PayPal, Click2Pay ap.), až po komunikaci s majitelem platební brány a zprovoznění na e-shopu. K samozřejmostem patří také využití vztahů k dosažení co nejnižších poplatků za realizované transakce.

Mnohem více se o tomto tématu a možnostech systému ShopCentrik můžete dočíst v článku Elektronické online platby nebo v článku Elektronická peněženka.