Prodej na internetu

Za prudkým rozvojem prodeje zboží a služeb na internetu stojí rozmach dostupnosti internetu, rostoucí důvěra zákazníků, obvykle nižší ceny oproti kamenným prodejnám a v neposlední řadě sofistikované nástroje pro prodej na internetu, jakým je například systém ShopCentrik.

Prodej na internetu a jeho trendy

Za prudkým rozvojem prodeje zboží a služeb na internetu stojí rozmach dostupnosti internetu, rostoucí důvěra zákazníků, obvykle nižší ceny oproti kamenným prodejnám (internetoví obchodníci mají nižší provozní režie) a v neposlední řadě sofistikované nástroje pro prodej na internetu, jakým je například systém ShopCentrik, který patří k nejrozšířenějším profesionálním systémům na českém trhu a lze jej napojit na libovolný ekonomický systém.

Prodej na internetu je proces, při kterém dochází k nakupování tzv. elektronickou formou a jsou zde také hojně využívány online platební metody. Základem jsou e-commerce aplikace, zejména internetové obchody typu B2C a B2B, ale také elektronické aukce (C2C) nebo bazary nabízející použité zboží.