Špičkový servis

Internet je živé médium a nerespektuje otvírací dobu kamenných obchodů. Na veškeré změny je třeba pružně reagovat 24 hodin denně. Proto i naše servisní oddělení systému ShopCentrik funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pokud by se vyskytla případná porucha, můžeme na ni okamžitě reagovat a předejít tak zbytečným ztrátám.

Servis pro eShop v režimu 24/7

Společnost NetDirect zavedla pro své zákazníky nonstop servis, jenž funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Zjistili jsme, že je důležité případné chyby včas odhalit a odstranit je v co nejkratším možném čase. Už i krátký výpadek může pro naše klienty znamenat velké finanční ztráty a u velkých e-shopů mohou být finanční toky opravdu enormní. Rozhodli jsme se tomu předejít a odměnou jsou nám spokojenější klienti, což nás velmi těší a zároveň nás to motivuje do další práce.

Vložte eShop do rukou odborníků

V našem týmu pracují odborníci (programátoři, databázoví specialisté, analytici apod.), kteří mají vlastní servisní středisko, což je oproti menším zprostředkovatelům e-shop systémů obrovská výhoda. Pracovníci servisního oddělení se specializují pouze na požadavky klientů, opravy chyb a rozvoj funkčnosti.

Servis využívá systém HelpDesk, který může používat každý z našich klientů. Naše vnitrofiremní normy vycházejí z Integrovaného systému řízení jakosti dle ČSN EN ISO 9001:2001, na který jsme certifikovaní. I přes to, že v servisním oddělení pracují jen zkušení specialisté, může se stát, že se ve složité aplikaci něco pokazí. Proto jsme pro všechny případy pojištěni na částku 20 miliónů korun.

Úrovně postimplementační podpory

Klienti, kteří využívají e-shop systém ShopCentrik si mohou vybrat ze tří tarifů Smlouvy o postimplementační podpoře:

  • BASIC
  • STANDARD
  • VIP

Jednotlivé tarify se liší v rozsahu poskytovaných služeb a v garancích.