Eshop multijazyčně a multiměnově

Množství klientů dnes operuje na více než jednom národním trhu. ShopCentrik umožňuje plné rozvinutí byznysu v libovolném počtu zemí. Klíčem je multijazyčnost a multiměnovost eshopu.

Strom kategorií pro každý z jazyků či region

Strom kategorií pro každý z jazyků či region

Představte si, že jste zavedená česká firma a začínáte operovat na polském trhu. V České republice nabízíte 2000 výrobků, v Polsku však chcete začít prodávat pouze 500 produktů, protože pouze u nich máte zajištěn zákaznický servis a dodávky od místních distributorů. V systému ShopCentrik nebudete mít problém - vytvoříte si zvlášť strom produktů pro ČR a zvlášť pro Polsko. Stejně tak nebudete mít problém prodávat na českém trhu monitory výrobce XY a na polském trhu produkty výrobce YZ, protože byste se zde s monitory XY neujali, díky silné pozici značky YZ na místním trhu.

Cenotvorba odlišná pro každý region

Cenotvorba odlišná pro každý region

Tvoříte cenu pro B2B odběratele v jednotlivých zemích na základě více, či méně odlišných principů? Nebo dokonce v každé se zemí používáte jiný ERP systém? I s tímto si ShopCentrik hravě poradí. Zeptejte se našich obchodníků a nechte si předvést funkční reference pro naše zákazníky působící ve více regionech.

Obsahová část podle regionu

Obsahová část podle regionu

Máte pobočku ve Švýcarsku, Rakousku, Bělorusku a Číně? Zřejmě nebudete prostřednictvím článku na e-shopu zvát čínské obchodní partnery na golfové odpoledne ve Švýcarsku. Pozvánku umístíte pouze do regionů, které nabídka může reálně zajímat a tato informace nebude obtěžovat čínské a běloruské zákazníky.

Struktura webu a designové odlišnosti dle regionu

Struktura webu a designové odlišnosti dle regionu

ShopCentrik umožňuje budovat a rozvíjet design jednotlivých jazykových mutací nezávisle na sobě. Cílem je možnost přizpůsobení se národním zvyklostem a specifikům národních trhů. Jednoduchým příkladem může být použití různých koláží pro různé země.

Vazba mezi jazykovými verzemi, regiony a měnami

Vazba mezi jazykovými verzemi, regiony a měnami

Náš systém nemá problém s vytvořením vazeb mezi konkrétním jazykem a předvolenou měnou v závislosti na regionu. Zákazníkovi z USA pak jsou zobrazovány ceny v amerických dolarech a zákazníkovi z Británie ceny v librách, i když oba používají angličtinu.

Využití platebních metod dle regionu

Využití platebních metod dle regionu

ShopCentrik podporuje neomezené množství platebních metod od dobírek, bankovních převodů, Western Unionu, Inernational Money Order, PayPal až po platby kreditními kartami. V jednotlivých regionech však jednotlivé metody dosahují různých stupňů oblíbenosti. Například koncoví zákazníci z USA dají téměř vždy přednost platbě PayPalem. Je proto vhodné nabízet zákazníkům z USA primárně tuto platební metodu, zatímco českým zákazníkům platbu na dobírku nebo kreditní kartou, protože většině z nich PayPal zatím nic neříká.

Automatická detekce regionu

Automatická detekce regionu

ShopCentrik dokáže detekovat, z jakého regionu návštěvník přichází a nabídne mu automaticky předvolenou měnu a jazykovou mutaci odpovídající regionu.

Ukázka e-shopu se třemi měnami: americké dolary, libry, eura.
Ukázka - internetový obchod ExcellentPipes.com zobrazující ceny ve třech měnách: americký dolar, libra a euro. E-shop akceptuje platby kreditními kartami, rovněž ve třech měnách.

Multijazyčný a multiměnový e-shop Parfums.cz, zde polská verze.
Polská verze Parfums.cz běžící na doméně Iperfumy.pl. Výhodou ShopCentriku je, že dokáže provozovat vícejazyčné řešení na jedné doméně, ale i každé na samostatné národní doméně.

Ukázka ruské verze e-shop Rubena.cz.
Ruská verze multijazyčného obchodu Rubena.cz. K dispozici je rovněž verze anglická a česká.